togutter-08og10 Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Babyen ble født tidlig i juli og jeg har sendt inn skjema for barnetrygd til det lokale kontoret. (kanskje det ble sendt inn litt sent) Får jeg da dobbelt opp i september? Ville dere ringt og spurt NAV?
*Anonymus Maximalus* Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Nå kommer vel ikke barnetrygden før i morgen. Men får du ikke da, så får du nok dobbelt i september. Tar tid å behandle de papirene der.. Venninna mi fikk betalt for 3 eller 4 måneder den første gangen hun fikk, fordi nav hadde brukt så lang tid.
1 høne i haneflokken-født Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 barnetrygden kommer vel ikke før i morgen trodde jeg, siste dag i mnd
storebror og junibaby=) Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 jeg har fått i dag=) men du får nok kanskje ikke før i september? gikk ihvertfall 2 mnd før jeg fikk.Men fikk da dobbelt opp=)
M - A - M Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 hm.. ikke fått her nei i hele fjor fikk jeg en dag før den siste virkedagen i mnd i hele år har jeg fått den siste. men vet det er flere som får nest siste rart det der...
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Barnetrygda kommer i morgen den;) Vi fikk i april, og utbetalt første gang i juni (fikk etterbetalt). Du får ikke for den mnd som barnet er født, de regner først fra mnd etter.. Kjipt, men sant..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå