yasmina Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 I dag faar mannen min vite hvordan det blir med jobb fremover. Han har flere muligheter, men den som vi faar vite noe om i dag er her nede og en oekonomisk gullgruve for oss Han jobber der, utleid naa, og den kontrakten gaar ut soendag saa vi tror vi faar vite noe i dag, men kan tenkes vi maa vente til soendag.... Ahhh,saa spent
metaMORfose Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Spennende! )) Deilig når tilbudene står i kø. Blir dere der dere er nå, eller blir det hjemreise tror du?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Så spennende da!! Får håpe dere får svar idag da. Så slipper dere å leve i spenning lenger.. Hva jobber mannen din med?
yasmina Skrevet 28. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2008 Mannen jobber i olja Har faatt et tilbud fra Norge allerede som er helt OK, men det er dette som vi venter paa i dag som er det store Saa i loepet av uka avgjoeres det om vi blir her noen aar til eller flytter hjem til Norge
roxanne Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Da hadde jeg også vært spent :-) Håper det blir sånn som dere ønsker.
Trollkatt Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Høres deilig ut Lykke til! (Skulle ønske mannen min kunne få noen fete tilbud. Det er nok bare et spørsmål om tid.)
yasmina Skrevet 28. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. august 2008 Ser ut til vi maa vente til soendag for naa er arbeidsdagen over her Skikkelig kjedelig, men vi maa nok leve i spenning hele helga gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå