2 tette - med flette Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Nå går det ikke mer her.. Jeg hadde veldig lyst til å amme til hun ble 1 år, men det er bare å glemme. Hun fikk en tann for et par dager siden og den bruker hun vedig flittig !! Hvordan har det gått å kutte ut ammingen ganske brått ? Nå tenker jeg ikke på melkespreng og slikt, for det skal jeg alltids klare ved å pumpe ut litt, men jeg tenker på for babyens del ?
2 tette - med flette Skrevet 28. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. august 2008 Hun er 8 mnd og får 4 måltder med fast føde om dagen.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Det går nok veldig bra for den lille.. Men suppler med mme noen få mnd til.. =) Jeg bråsluttet og amme når han var rett over 4 mnd... Men jeg hadde nesten ikke melk.. Jeg hadde ikke antydning til brystspreng eller noe når jeg sluttet helt og amme..
Leirha Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Jeg sluttet tvert da eldste var 9mndr, går fint. Men gi mme innimellom.
2 tette - med flette Skrevet 28. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2008 Ja har planer om å gi mme i noen mnd Da satser jeg på at det går bra da !
Moosh Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Hei. Ville bare si at min lille bet også masse da hun fikk tenner, men hun sluttet av seg selv etter 2 dager og har ikke bitt en eneste gang siden. Men hvis du vil slutte å amme uansett, så er det jo selvfølgelig helt greit ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå