Gå til innhold

hvor lenge er det igjen å vente idag da? 28/8

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 16 dager igjen til terminen......

håper å bli igangsatt og skal på samtale med lege igjen på mandag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

19 dager igjen....

Skrevet

opprinnelig 59, men pga komplikasjoner lar de meg ikke gå tiden ut.. kun 5 dager til jeg får vite datoen den lille kommer til verden *spent*

Skrevet

22 dager igjen, syns det er helt utrolig eg!

Skrevet

9 dager igjen, men sitter her med mensvondt så håååååper lillegutt kommer litt før=)

Skrevet

26 dager til termin 23. sept, men regner ikke med at jeg er mamma til to før senest 7 oktober. ;-) Instiller meg ikke på noe annet enn overtid - klok av skade fra førstemann!

Skrevet

Jeg er 38 dager unna. Kanskje mindre. Skal på UL 3/9 og få vite om jeg blir satt i gang. Pga stor baby

Skrevet

14 dager igjen nå. Litt lei, men det er litt godt å bare sløve rundt å ikke behøve å gjøre noen ting hvis man ikke har lyst. Har liksom lov til det nå.

Skrevet

39 dager igjen! =)

Det føles ikke lenge siden det var 100, eller 200 også faktisk, så dette går fort! Gleder meg veldig til vesla kommer :o)

Skrevet

-8 idag

skal på sykehuset snart for en vurdering, blir enten sendt hjem eller satt igang. men om 6 dager må hun jo komme for da er det 2 uker over.

så jeg sier max 6 dager igjen....

Skrevet

47 dager igjen her:)

Skrevet

22 dagar til termin ;o)

Skrevet

i dag er der 34 dager til termin.Gleder meg sååååå til å treffe lille prinsen min;=)

Skrevet

62 lange dager.....

Skrevet

15 dager igjen Elin. Tenk om vi fødr på likt :-)

Skrevet

~*~38_Gim_nr1_FØDEKLAR~*~

hvor skal du føde du da? jeg skal føde i drammen. men håååååper veldig å få lov litt tidligere.....har pratet om igangsetting til uka.....

Skrevet

16 :-) nu føle æ mæ vældig klar t å møte "Selma". Trur d e ei jente... Uansett greit å ha et arbeidsnavn;-)

Skrevet

- 7 dager... Vræææl!! Skal på sykehuset på tirsdag "overtidstime", så jeg håper at han kommer i løpet av en ukes tid!!!!

=)

Skrevet

43 laaange dager.. Hehe! :)

Skrevet

Akkurat 1 måned igjen! (31 dager) Håper den måneden går fort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...