metaMORfose Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Så spennende, mange uleste tråder da jeg kom inn her i dag. Jeg har omgangssyke, så jeg kommer nok ikke til å være her allverdens mye. Men vi får se hvorvidt jeg greier å lese uten å svare.. ))) Hihi....
roxanne Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Jeg trodde med en gang at du hadde tatt en haug med graviditetstester som hadde slått ut :-) God bedring til omgangsyken!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Ja jeg syntes også det er kjekt å komme inn hit og finne mange blå Så dumt du skulle få omgangs-syken nå da!! Det er noe av det verste jeg vet så føler virkelig med deg!! Du må ha riktig god bedring, og håper den går raskt tilbake!! God bedrings klem:)
metaMORfose Skrevet 28. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2008 Oj da hehe roxanne, jeg skjønner jo det nå. Men i min verden tenker vi ikke den tanken. )) Takk for omtanken, roxy. ))
~~DoraDora~~ Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 hehe jeg trodde også at du hadde tatt mange positive tester nå Go bedring !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå