ane29 Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 leste du hadde fått reservert plass på føden imorra. heldige deg:) da skal du helt sikkert igangsettes eller er det bare en vurdering? jeg holder på å bli gal av ikke å vite. har fått paralgin forte og sovemed for å komme meg gjennon hverdagen, dette ekke no morro. håper vi føder nååååå!!!! lykke t!
to guttegull Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Hei ane29! Den reserverte plassen på føden var nok bare sterk ønsketenkning i ren desperasjon i går kveld! Var Herkules som mente jeg kom til å føde i dag, 28.08 og da ble jeg meget sterk i den troen! Kjennes ikke sånn ut i dag - så jeg er her ennå jeg! Kjenner ikke noe som tyder på at noen vil ut av kroppen min! MEN, jeg har bestemt meg for å kontakte føden i dag for å høre hvor lenge jeg skal gå med denne magen! Heldige du som iallefall skal vurderes i dag! Blir misunnelig!! Som du sier i et annet innlegg her er det maks 6 dager igjen - det er jo ikke så mange når vi tenker på alle de dagene vi har vært gravide! Kjennes bare ut som en evighet i disse tider! Jeg håper inderlig for din del at du slipper å reise hjem igjen i dag! Kanskje du er mamma neste gang du titter innom her! Unner deg virkelig en fødsel nå! Masse lykke til!! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå