ane29 Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 er 8 dager over termin idag.... har så mye bekken og ryggplager at jeg har de siste dagene gått på paralgin forte og fått noe å sove på. er så spendt og nervøs, gleder og gruer meg så for hvordan resultatet av undersøkelsen blir på sykehuset idag..... enten blir jeg sendt hjem for å vente enda noen dager for å se om det kanskje kommer igang av seg selv.... og da får jeg sikkert time til ny kontroll hvis ingenting skjer.. eller så blir det planlagt igangsetting.... grøss, har lest både positivt og negativt om igangsettinga, men det er jo vanskelig for meg på forhånd å vite hvordan kroppen min reagerer på det...
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Lykke lykke til da,det går nok bra skal du se,kanskje babyen er ute om en dag eller 2??
ane29 Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 det hadde vært toppen av lykke for meg:)
Rascal_4.11<3 Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Så spennende da, håper det blir fødsel og baby på deg snart da
elin og gutta;) Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 håper du kan få litt hjelp igang!!! jeg er 38 uker idag og har snakket med jordmor om igangsetting alt. legen avgjør det på mandag, men jordmor mente jeg var klar kandidat pga komplikasjoner,relativt stor baby og at jeg er veldig moden..... det sies jo at igangsatte fødsler kan bli tøffe, men da får den bare bli det.... det fins heldigvis hjelp å få mot smerter oxo tenker jeg da. masse lykke til etterpå!!!!!
ane29 Skrevet 28. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2008 takk det trengs:))) nervene er i høyspenn nå like før jeg skal dra....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå