sweet daisy Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Varierer det endel fra dag til dag og iløpet av dagen hvor mye liv dere kjenner?
3 snart 4 :o) Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Hei, Jeg kjenner stort sett liv hver dag, men hvor mye kan variere veldig.... Hvis jeg synes jeg har kjent veeeldig lite liv i dag, legger jeg meg gjerne på ryggen og dytter litt på magen og da er lilleprinsen hellt i hundre Er 20+2 i dag og førstegangs ) Vil også bare føye til at det ikke nødvendigvis betyr noe hvis man ikke kjenner liv hver dag såpass tidlig, det er vel først i uke 28 (tror jeg) at man SKAL kjenne liv hver dag ;o)
HECL Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Det varierer VELDIG!!! noen dager er jeg jammen ikke sikker jeg kjenner noe, mens andre dager er jeg sikker igjen. Jeg synes det er vanskelig å skilne babyen fra "vanlige" magebevegelser som luft, tarmbevegelser etc etc - gleder meg vilt til sparkene blir tydeligere.... Blir nesten litt usikker slik ting er nå
sweet daisy Skrevet 28. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2008 Takk for svar jenter! Nå ble jeg litt roligere:) Spørs jo hvordan de små i magene våre ligger også. Lykke til videre begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå