monkri mamma til 4 Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 da j ble gravid med siste mann, så tok d så lang tid før d slo ut på test. nå hadde j ikm den 25 og fortsatt ingen mens. testene er negative. hadde mens sist den 28 juli og el fra den 10 august. er kvalm, vondt i magen, kramper i leggen o.s.v. er så kjedelig å gå sånn.
enpå3ogenpå1 Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 når jeg ble gravid tok jeg test samme dag som ikm. Den var negativ. Følte hele tiden at mensen skulle komme så jeg brydde meg ikke om å ta en ny test før 4-5 dager senere. Den ble sakte men sikkert positiv. Syntes det tok lenger tid enn det sto det skulle gjøre......men jeg var vel litt vel spent, selv om jeg ikke trodde jeg var gravid. Men det var jeg altså. Så jeg vet ikke jeg? Kanskje vi bare har en sen økning i det hormonet? Krysser fingrene for deg
miss_aimee Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Da jeg var gravid med gutten min hadde jeg mange negative tester før jeg fikk bekrefta at jeg var gravid.
kine&engla09 Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 du er nokk ikke alene jenta mi.... idag er jeg 2 uker og3 dager over ikm... sist mens var 15 juli. bare negative tester og ingen mens. legekontoret mitt vil heller ikke ta imot meg som noe hastesak for dem mener det ikke er det, så jeg har ikke fått noe time før den 8 september. skikkelig pain og gå rundt å ikke vite noe som helst...tho jeg har en del graviditets symptomer som kvalme,stikkninger i venstre siden av magen...ømme bryster. håper alt ordnr seg for deg til slutt=)( foresten, har hattregelmessig mens i snart et år nå, så dette har ikke noe mer pilleslutt eller noe slik=)
Cam1lla Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 jeg hadde første dag i siste mens 21. juli. vet ikke når el var, eller når ikm er/skulle vært (pga at jeg har sluttet på p-piller), men har hatt luftplager og tisser oftere enn normalt siden begynnelsen av forrige uke. Har hatt "menssmerter", halsbrann (om kvelden) og stikkninger på venstre side i lysken siden ca søndag. tok en CB på mandag og en idag, men begge var negative :-( Skal prøve igjen til helgen (men denne gangen skal jeg ta den om morgenen...) hvor lang tid tok det før det slo positivt ut på en test for deg sist gang da monkri???
monkri mamma til 4 Skrevet 28. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2008 d tok nesten en måned før d gjorde utslag. så på gutten min at j hadde gått på overtid selv om han kom før termindato. han var sktukkete og tørr. grrrrrr.... nå begynte j å blø tror j. var litt rødt på papiret.
miss_aimee Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Cam1lla: Vi har nøyaktig de samme symptomene! Og har også tatt to negative tester... Husker ikke når første dag i siste mens var da, men... Si fra når du har testet igjen! Veldig nysgjerrig på hvordan det går for deg!
miss_aimee Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Jeg hadde første dag i siste menstruasjon mellom 25. og 29. juli, tror jeg.
Marianne87 Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 Jeg hadde IKM 26 august, men ingen mens enda og bare negative tester,,, Kan være noe krøll på systemet siden det ikke er lenge siden jeg sluttet på p piller, men jeg fant EL for 16 dager siden idag , så mensen skulle jo kommet... :/ Forrige gang jeg var gravid viste testen svakt positivt dagen etter IKM, men dette kan være forskjellig fra gang til gang kan det ikke? Har ikke engang spottet jeg, men har masse mensensmerter
*mitt største ønske* Skrevet 28. august 2008 #10 Skrevet 28. august 2008 skulle fått IKM igår 27 aug,men har fortsatt ikke kommet...og jeg får ALLTID mensen på dagen!!!!! skulle egentlig ikke teste meg før imorgen,men klarte ikke å hold meg,så tok en test etter jobb ida,og der sto det IKKE GRAVID....ble så skuffa...men har jo hatt litt symptomer nå,vondt i korsryggen,svimmel,stikkninger på høyre side av magen...hmm... har heller ingen menssmerter ,og det pleier jeg å slite veldig med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå