Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Sitter her 12 dager igjen til termin, og er veldig lei meg og sint. Føler at sambo ikke bryr seg verken om meg eller babyen. Han var borte en hel dag (utenbys) pågrunn av noe jobbgreier, mens jeg var på sykehuset på morgenen samme dag, fordi de mente magen var så liten. Han kom heim kl 20.00 på kvelden, og da visste han fortsatt ikke hvordan det hadde gått på sykehuset. "Alle" hadde ringt meg den dagen fordi de ønsket å vite hvordan de hadde gått på sykehuset, bortsett fra han... HAN har også vært helt fraværende når det gjelder navn på baby. Vi har en unge fra før, og det var ikke slik da. Nå jobber han veldig mye, og jeg føler at det fører til liten kvalitetestid mellom oss, og da blir kommunikasjonen dårligere osv osv. Det er jo klart at vi har kommet inn i en vond sirkel, der ingen av oss gjør så mye for at det skal bli bedre.... Det er så trist å ikke ha heilt trua på forholdet, med tanke på at vi snart vil få to hærlige jenter undert tre år som kanskje ikke vil oppleve at mamma og pappa bor sammen. Håper at noen har noen erfaringer å dele klem fra meg
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Hmm..kanskje ikke så veldig oppmuntrende, men du er ikke alene om å ha det slik. Min sambo er totalt uinteressert i dette barnet. han vil ikke ha det (han har forøvrig en sønn på 7 fra før av). Er nå i min 37. uke og han har ikke vært med på noe som angår ungen bortsett fra to ultralyder. Han tar ikke på meg/magen, ser ikke på meg, hjelper ikke ekstra til, vil ikke snakke om navn el. Har bare et lite håp om at det endrer seg når den lille gutten kommer ut.. Kanskje det endrer seg for din sambo også når han får treffe lille vidunder nr. 2 ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Jeg er gravid for tredje gang. De to første gangene har mannen min vært engasjert og jeg har følt at han gledet seg mer. Nå er det som han ikke merker at vi skal ha en til. Han prater lite om det, kjenner sjelden på magen og spør lite om hvordan jeg har det. Han jobber mye men det må da gå ann å bry seg litt? Vi får håpe pappaene kommer mer på bane etter at babyene er født. Min mann er forresten veldig engasjert i de to guttene vi har fra før. Hvordan forholder kjæresten din seg til datteren dere allerede har?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå