UnePune äntligen hemma! Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Gleder meg til å se resultatet på lerret! Trur det blir bra =) http://juneaakre.blogspot.com/
Leirha Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Så flotte de så ut! Hvor bestilte du disse? Bakgrunnen, har du ordna til den selv, eller gjorde du det når du bestilte dem? Uansett, knalltøffe!!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 Takk! Bakgrunnene er digital scrapbooking bakgrunner som jeg har downloadet gratis fra shabbyprincess.com Bestiller fra Elite Foto - er tilbud på str 40x40(50x50) nå i august =)
Gjest Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Oj, de blir nok knalltøffe. Legg ut bilde når du får dem og har hengt dem opp også da :-) Tror det å bli sånne her i huset også :-)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 28. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2008 Må bare finne ut hvor de skal henge da =P Hehe! Blir så masse bilder av ungane, kan ikke ha alle i stua...må ha litt "kunst" og!
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Kjempe fine bakgrunner ja=) hvor mye må du gi? La igjen en kommentar e hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå