anni ke n - med ny baby Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Siden kl 20 har jeg hatt tiltakende kynnere og mensmurringer. De blir vondere og vondere. Men kommer enda uregelmessig, mellom hvert 12 - 20 min, og varer ca halvt minutt.. Er andregangsfoedende...Tror jeg gaar og dusjer snart, saa drar vi vel til foeden etterhvert.. Litt surrealistisk dette... Tar med pc en paa sykehuset, saa mer senere:) Haaper bare ikke det blir bomtur, da...
Gjest Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 oj så spennende:) jeg og vil..;)men vil helst ikke at d begynner om natten..jeg tåler mer om dagen å kvelden hehe hold oss oppdatert;)du skal ikke føde før på lør du di tullehøne haha veeeent på meg ;)hihi
anni ke n - med ny baby Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 Hei igjen! Riene gikk over baade i intensitet og intervall...Etterhvert sovnet jeg. Jeg var veldig troett, saa jeg er glad jeg fikk sove! Saa det er vel saakalte maserier jeg hadde/har. Og jeg som var saa sikker i natt... Saa da er det bare aa smoere seg med taalmodighet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå