Gå til innhold

Fiskekaker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen min på 9 mnd fikk en fiskekake, gulrot og potet idag til middag, men da klikka mannen min fordi det va jo salt i kaken! Det vet jeg, men det er ikke så masse salt! Er det ikke normalt at unger som er på denne alderen smaker på "vanlig" middag?! Jeg trodde det var normalt... Vet om mange andre som gir sine små middag! DEN diskusjonen etter middag...

Dette skjer jo ikke hver dag, men av og til når vi har noe barnevennlig til middag. Ungen får jo til vanlig middagsglass og sånt...

Jeg bare lurer om det er han som overreagerer, eller er det bare jeg som begynner tidlig med sånn mat?

Hilsen forvirra! :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er mye salt i fiskekaker, men ikke nok til at det er problematisk. Bare det ikke blir flere ganger om dagen og mye annen salt mat. Men du kan jo lage selv?

Skrevet

Men da er det ikke dødsfarlig som mannen min ga utrykk for! Jeg sa at alt med måte, og hun får jo ikke fiskekaker 3-4 ganger om dagen! Var jo bare den ene til middag... Men har tenkt å lage litt sånt selv. Hun får jo smake på ting som vi har til middag så frem til at det ikke er supersalt og masse krydder.

Måtte bare sjekke om at jeg hadde rett og! :) Vi kvinner har jo alltid rett! Hehe...

HI

Skrevet

Absolutt ikke dødsfarlig.Og poenget er jo å lære ungen å spise samme middagen som resten av familien, og da er det jo riktig at småen smaker. Sørg bare for å unngå salt der det er mulig, så vil ikke saltet i fiskekaker ol være av betydning.

Skrevet

Poenget er ikke alltid å ha rett. Noen ganger er det også et poeng å ha husfred. Mvh fredsmeglern.

Skrevet

Hvis ungen får fiskekaker bare hver 14.dag, går det så bra så. Ingenting å skrike og hyle for. Derimot om det skjer hver dag, kan saltet være et aldri så lite problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...