Gå til innhold

Nyter mine siste minutter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir du 25 i morgen? Gratulerer :-) Håber du får en fantastisk dag!

Skrevet

Nope, 26:)

Men tusen takk..

Det er litt skummelt egentlig, å ikke være "purung" lenger...

Skrevet

Det blir mye mindre skummelt med årene :-) 30 var veldig ille, syntes jeg - men 40 var helt umerkelig.

Husk å feire degselv også!

Skrevet

Noter øverst: *Feiring* *Din dag* *Bursdag og sette stor pris på segselv dag*

Det med årene er det ikke så mye å gjøre med likevel :-D Hilsen 41

Skrevet

Du, jeg fylte faktisk 30 for få dager siden, så du er jo bare barnet enda;-).

Skrevet

Det høres verre ut enn hva det er!;) Tro meg, det er en fornøyelse å passere den grensen! ;)

Skrevet

Hehe, skal prøve mitt beste i allefall!

41 forresten?

Jeg har hele tiden vært sikker på at du og jeg var på samme alder;)

Skrevet

Du, 26 er vel ikke noe å være redd for:) Du har jo allerede mann og barn, det var vel en mye "verre" overgang vel:) Om man skal tenke i bli-eldre-baner altså.

Jeg gleder meg til å bli og se eldre ut. Det blir bra.

Mannen blir 30 på fredag, men han gruer seg. Han blir tatt for å være 40, he eh.

Skrevet

Jeg ser ikke akkurat ut som jeg er 18 lenger jeg heller da.

Svigersøsteren min på 39 ser yngre ut liksom:(

(og DET er kjipt det!)

Jeg tror vel egentlig den store krisen ikke melder seg på enda noen år, men likevel, jeg har faktisk blitt mer opptatt av bursdager nå enn i mine yngre dager merker jeg....

Skrevet

gratulerer med dagen, om ca 11 minutter :-))

Dette går så fint atte, du nermer deg en fin alder...hilsen en som er snart 41 1/2 .(viktig å få med det halve året..hehe )

Skrevet

Men du, jeg har jo sett bilder av deg (hjemmesiden deres osv) og du ser da virkelig ikke ut som 39!!! He he:)

Det er fint å se ut som den alderen man er, tenk på alle de stakkarne som ser yngre ut og aldri blir tatt på alvor. Det er kjipt når man er nesten 28 altså. Og folk til og med tar deg for 16. Lite gøy og veldig ekkelt.

Vær glad for åra dine du:)

Skrevet

Det er nok fordi vi er født i samme stjernetegn det;), jeg føler meg gammel nok til å være alle under 30 sin mor akkurat nå, he-he.

Skrevet

Hehe...

Takk *5 om dagen*

meg og lille vampyr; ja, ser at den er kjip ja... Svigersøs synes ikke det er så himla moro med sine 39 år å faktisk måtte vise leg både på Polet og byen heller;)

Skrevet

eller bli spurt om barnebillett på bussen f.eks.

Men jeg har begynt å bare se litt rart på de, smile og si veldig alvorlig "jeg er faktisk 28 år". Og da blir de såååå flaue. DET er gøy:) noe positivt er det da alltids. hihi

Skrevet

Tenk heller på hva du har oppnådd: To nydelige barn, en flott mann og en god (ferdig eller nesten ferdig?) utdannelse. Og enda er du BARE 26 år!!!! :)

Gratulerer så veldig veldig mye med dagen om 7 minutter. Sov godt i natt og ha en finfin dag i morgen. Det er vel fortjent ;)

Skrevet

Hehe...

Jeg har funnet en annen variant av det som funker bra jeg.

Handler en del bildeler og sånn på Thorsov bla.

Hver gang jeg er innom og kjøper noenting bestemt som jeg må skifte etc så spør de jo om man skal gjøre det selv, og der står jeg da, i hæler, med baby på armen og sier pent "ja, det skal jeg, tror du det tar lang tid? Bilen veier jo to tonn" OGså smiler jeg sort!

(og vifter litt med lange manikyrnegler)

Skrevet

Gratulerer med dagen gamla!!!!!!! Skulle ønske at jeg var der for å feire med deg:( Hva skal dere finne på ?

Skrevet

Tja, bursdagen skal brukes til rydding og vasking av hus tenker jeg, samt en liten tur til mor og far...

Se, uten deg skjer det ittno morro!

Skrevet

Enda bra det da;) Vi får ta det igjen til jul, og min bursdag eller noe sånt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...