ScaryMama Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Jeg syns egentlig de er ekstremt stygge, men lurer litt på å kjøpe et par likevel fordi de ser utrolig behagelige ut...
fridaflesk Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Been there, done that og gjør det aldri mer.. Haremsbukser minner meg om min pure ungdom og tviler vel sterkt på om jeg noen gang kommer til å trekke i slike bukser igjen.. Men komfortable- ja
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Jeg har en i tynt joggebuksestoff som jeg bruker som "husmorbukse". Jeg har ikke mer å si om den enn at jeg elsker den, den er sååå deilig! Men videre pen å se på er den ikke, så jeg går ikke med den ute. Til NØDS en snartur på butikken, men da er det på en dag jeg bare ikke orker å skifte bukse for en kjapp tur dit altså, hehe.
OsloMor Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Dette er hva jeg synes om haremsbukse;-): http://www.dinbaby.com/forum/thread/137890988
mor_til_2_84 Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Jeg syns de er helt geniale, og har selv 4 par. Akkurat åssen de ser ut er en annen sak, jeg er uansett ikke ute etter å imponere noen spesielle for tiden.
solstråle69 Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Må være noe av det mest grusomme plagget som finnes, utseendemessig. :-) Men jeg hadde det når det var moderne sist - var det på 80-tallet? Og kommer sikkert til å kjøpe det igjen! :-)
melkekua™ Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 Du mener sånne som visse mannfolk bruker på treningsenteret? De er skikkelig turnoff hehe... så nei, de er ikke pene!
OsloMor Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 Følg med litt da Melkekua, "BOLEBUKSER" heter det du mener, og det er IKKE det samme som haremsbukser;)
melkekua™ Skrevet 27. august 2008 #10 Skrevet 27. august 2008 Trodde det var det samme jeg hehe....men bolebusker er skikkelig stygge.
Kirsebæra Skrevet 27. august 2008 #11 Skrevet 27. august 2008 er det disse som går innover helt nederst i fotene? fåes på cubus blant annet? isåfall har jeg en av dem....jeg bruker dem som kortbusker da. siden de er så trange nederst kan jeg dra dem oppetter leggen og da er det super gode. hjemme kan ejg bruke dem helt ned, men det ser så stygt ut=P er jeg ute så bruker jeg dem som kort bukse...
najs Skrevet 27. august 2008 #12 Skrevet 27. august 2008 Behaglige og kule syns jeg. Og jeg har også hatt en runde med de før;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå