Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Vet at det varierer og det er opp til hver enkelt, men hva er mest vanlig? Har "alle" damer diamant? Noen som vil si hva de betalte? og om det var med eller uten diamant? Og er det noen som har tips om fine ringer uten diamant?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Vi har ikke kjøpt ringer ennå, men lurer på å bestille fra chanti.no. Syns de har fine ringer og gode priser. Og så kan man bestille en prøveboks (ringene i standardstr) sammen med en fingermåler. Da får man se ringene i virkeligheten og finne riktig størrelser før den endelige bestillingen gjennomføres. Vi har budsjettert med max 5000,- for begge to, og har funnet flere aktuelle på chanti innen budsjettgrensa. Er ennå litt usikker på om jeg skal ha diamant på min eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Vi betalte ca.8500,- for begge ringene.De er helt like,hvitt gull(blankt og matt) ,uten diamant.Anbefaler at dere drar å prøver ringer i butikken,mange som ser fine ut,men når man får ringen på hånda så er det ikke sikkert den "passer".Vi fant oss veldig fine ringer på nett,dro til den aktuelle gullsmed butikken for å prøve de,var slettes ikke slik vi hadde sett de for oss,så utrolig glad for at vi ikke bestilte der,da hadde vi blitt skuffa! Var hos vår lokale gullsmed,fikk utrolig god hjelp,gode råd og ikke minst bra service Det er også litt stas å dra sammen med den kommende ektemann og prøve forskjellig,utvalget er stort! Lykke til i jakten på den perfekte ring
meeee Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 vi betalte 1800kr...helt like gullringer..enkle,men litt brede med rette kanter..veldig stilig..vi skal gifte oss neste sommer,og da skal jeg putte en diamant i min..kostet 5800kr, men vi leverte inn gammelt gull vi hadde fra før,så da ble det mye rimligere..jeg hadde egentlig lyst på hvitt og vanlig gull blandet..men på grunn av jobben til min kommende mann,anbefalte de å ikke ha spor i ringene..blir så fort stygge..og siden vi hadde lyst å ha like,ble det sånn..veldig fornøyd...:-)
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Vi betalte 4800,- for våre to ringer tilsammen. Vi fikk da 1000 kr avslag siden smykkebuitkken hadde halv pris på herreringen. Vi hadde beregnet å bruke et sted rundt 5000-6000 kr, så vi er fornøyde. Jeg fikk da tre diamanter i min som er støpt inn som et hjerte. Ellers er ringene glatte i gult gull. Vi stod mellom de og to andre par som var uten diamant i dameringen. Det fantes ringer i alle prisklasser der vi var (Gull-Funn). Hadde vi valgt ringer uten diamant i min, så hadde tanken vært at vi skulle feste inn diamanter i min i etterkant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå