Gjest Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Jeg er kokk og klarer overhodet ikke matos i det hele tatt. Har spydd og vært kvalm siden uke 8 er nå i uke20. Jeg føler meg riktignok bedre, men klarer ikke lage mat hjemme uten å spy engang. Jeg ble sendt hjem fra jobb pga dette og de sa at jeg fikk komme tilbake hvis jeg sluttet å spy. Virker ikke som at legen min har noe spesielt forståelse for dette.. Fordi jeg ikke raser ned i vekt, men holder samme vekt hele tiden.. Og fordi jeg ikke ser dårlig ut. Ser faktisk frisk ut, ved unntak av rett før og etter oppkast seff.. Bare lurer på om det finnes andre i min situasjon her inne? Flere kokker som sliter med å holde på maten på jobb?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå