h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 kom i dag, men tror dere ikke at Ikea har klart å legge sjøten på feil side......(?) Vi ventet 7 uker på de spesial lagde platene, og jeg akter ikke å vente nye 7 uker.... Så nå har vi gjort en avtale med en lokal møbelsnekker, som kan greie å trikse de nye platene på plass..... Men gjett om jeg skal ringe Ikea i morgen.....GRRRR::::::
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Så kjedelig da!!! Jeg føler at det alltid må være noe feil når en bestiller ting og tang til kjøkken eller bad.. Vi fikk også flere ting feil når vi kjøpte nytt kjøkken for noen år siden. Først var vasken feil, så var knottene til skapene feil så ble benkeplaten også feil.. Holdt på å bli sprø.. Nå pusser vi opp bad, og er redd for at det samme skal skje igjen.. Men krysser fingrene for at det ikke gjør det.. Håper du kommer gjennom hos Ikea og får god behandling der. Føler de egentlig har veldig god kundeservice. så håper du får den hjelpen du trenger!!
yasmina Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Ahhh, saant er saa irriterende og skjer betraktelig mye oftere enn det burde
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 28. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2008 hehe... Ja, fikk god behandling hos Ikea som vanlig.... Skulle få nye benkeplater, som ikke er spesiallaget med samme mønste vist vi trengte det, og oppreisning for bruk av en lokal møbelsnekker.... Så nå er jeg litt fornøyd...
Trollkatt Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Det er bra Jeg opplever så mye feil med Ikea, men de henter seg alltid inn igjen på bra kundeservice. Det er jo veldig bra at de har såpass nivå på kundeservicen, men skulle jo ikke være nødvendig å måtte benytte seg av den stadig vekk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå