Gå til innhold

Hemorroider....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... har jeg fått, og det er så vondt! Er 37 uker og vet det er relativt vanlig om enn pinlig... Hva kan jeg gjøre med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alcos anal eller scheriproct, kan lese om det i felleskatalogen.no

Forsøk ellers å få dem tømt, stumpen i været/kjøl dem ned, få dem inn igjen. Blodet kan koagulere i hemoroidene, og DET vil du ikke.

Skrevet

Hvordan i alle dager får man dem tømt? Hjelp...

HI

Skrevet

Jeg har mine enda, 2 og 3 år siden fødslene:(

Skrevet

Har vært mye plaga med hemorroider jeg og, ikke morsomt. Har gått på Scheriproct noen dager, og da forsvinner i alle fall smertene. Hemorroidene er der fortsatt, men nå gjør de i alle fall ikke vondt. Pass på å ikke presse for mye når du er på do for da blir det værre. Tror jeg satser på en litt lengre kur med Scheriproct når babyen er ute om noen dager. Hvis faenskapen ikke er borte med det så går jeg til legen og ber om henvisning for operasjon. Gidder ikke gå i årevis med dette :-(

Skrevet

Takk for mange fine svar! Litt gambling å legge ut noe på disse sidene... det er ikke alltid svarene er så hyggelige synes jeg! Det her er kanskje en sånn ting som mange er plaget av men ikke akkurat noe man snakker om over en kopp kaffe med mindre man drikker kaffe bak tastaturet sånn som meg nå...:) Er faktisk litt mindre vondt i dag, får krysse fingrene for at det gir seg. Men det kan altså vare i årevis??? Sukk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...