Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Går rundt meg selv og skjelver. Har ikke en eneste rolig tanke i hodet, og føler meg overkjørt. Noe skjedde i dag, og så skjedde det enda en ting. Og så får vi telefon fra svigerrinnen min om at svogeren er innlagt med blødninger i bukspyttkjertelen. Og han er diabetiker, så de må stabilisere han før operasjon. Hva gjør dere for å slappe av? Og prøve å glemme litt av kjaset og maset i hverdagen? Jeg er nervøs i hele kroppen, og klarer ikke å roe meg ned. Klarer ikke å spise heller. Gi meg et råd, vær så snill. Før jeg ramler sammen.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Alt er en overgang, sa reven. Han ble flådd Nei, seriøst:Pust dypt! Finn et lett, dumt program på TV eller les Donald! Lykke til, det går over.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Jadda. Det gjør sikkert det. Men det er jo ikke noe godt å ha det sånn. Tror jeg satser på et langt varmt bad.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Husk å puste med magen, det er viktig
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Når jeg er opprørt pleier det å hjelpe å skrive på et ark alt som har skjedd. Bare for å få det ut. Så hiver jeg det etterpå. Teit, men det hjelper:) Håper ting ordner seg!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Det er så mye at det kan jeg ikke akkurat nå. Fortiden har innhentet meg, og jeg fikk et brev i dag som gjør meg helt matt. Jeg forstår ikke hvorfor så mye var hemmeligholdt, og i dag fikk jeg vite mye nytt som kanskje burde vært holdt hemmelig. Men det har jo med mitt liv å gjøre, så det er jo greit å vite hva som gjør at jeg har blitt som jeg ble. Håper alle her velger å ta seg godt av barna sine, og ikke sende dem i fosterhjem og barnehjem. (Kanskje det ikke finnes barnehjem lengre, men det gjorde det da jeg var liten).
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Det er mye. Veldig mye, og føler at det er blitt litt mer enn jeg takler. Familiegreier og barndomsminner som har dukket opp, som ikke er så bra.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 Nei. Drikker bare 1 kopp for dagen, og det er for å våkne.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #10 Skrevet 27. august 2008 Finn deg ei pute, dekk over ansiktet ditt, og SKRIK alt du greier, høres utrolig teit ut, men det hender det hjelper å bare få skrike det ut!!! Ellers hjelper det kanskje med et varmt bad, varm kakao, en film som handler om ingenting, høre på musikk(som ikke er for trist), eller lese et blad(f.eks Se&Hør el Her og Nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå