Ms.Smith Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Hvordan kan det være så stor forskjell på disse to typene? Bringebærblad teen skal hjelpe å modne livmoren så riene blir satt i gang, mens bringebærte skal hjelpe deg å bli gravid. Høres jo helt sykt ut at de skal være så motsetninger! Viktig å ta rett da gitt, siden blad-teen fremkaller lettere abort....
meg & to små vampyrer Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Jeg har kun hørt om bringebærbladte. Da særlig i de siste stadier i graviditeten. Men jeg har også fått med meg at mange kaller bringebærBLADteen bare for bringebærte. He he., Så hva folk egentlig mener er ikke godt å si.
Ms.Smith Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 Det står inne på tipslisten på bli gravid
meg & to små vampyrer Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Jo, jeg vet det. Men kanskje misforståelsen har spredd seg hit?
Ms.Smith Skrevet 28. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2008 det er nettop det jeg er redd for! hehe... andre som vet noe om dette er fakta?
Babyønske �� Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Litt fakta, hvertfall om bringebærblad. Står ikke så veldig mye om bringebær. http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/rubu_ida.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå