Gå til innhold

haha, var hos jordmor i dag og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sa at 2 fødsel alltid går raskere enn første.. Og at siden jeg fødte på to timer forrige gang så kom det til å g¨å enda fortere nå,,,Hun lo og sa at jeg måtte passe på å rekke sykehuset=) hehe..Veldig glad og lettet nå, men stemmer dette med deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte lenger tid på nr to. Dette kommer jo selvsagt an på hvordan man regner start på fødselen da.. Hos med startet nr en med vannavgang så da blir det jo litt annerledes..

Skrevet

Brukte omtrent 5 min. kortere tid på nr 2;) men kunne fort gått lengre tid hvis ikke jeg hadde klart å grine meg til att de skulle ta vannet;)

Skrevet

brukte 4 timer på nr 1 og 2 dager på nr 2... hehe, litt lengre tid på nr 2 her da :)

Skrevet

men nr 2 kom ganske kjapt da det endelig kom skikkelig i gang...

Skrevet

HÅPER for guds skyld at det stemmer for jeg har ikke tenkt å bruke like lang tid denne gangen som sist.

Tar det mer enn et døgn så drar jeg henne ut selv hehe :)

Skrevet

Hvis man teller fra første rie så ble fødsel nr 2 mer enn halvert for mitt vedkommende. Hhv 30 timer mot 10 timer på nr 2. Men fødsel nummer to var på ingen måte enklere. Skulle heller ha født på førstemåten en gang til.. :o/

Skrevet

Jepp, stemmer veldig her i hvertfall.

Med maxi var jeg på sykehuset iseks timer før vidunderte kom,

og med midi var jeg der i 9 miutter........så litt forskjell kan man si..

To pressrier så spratt ungen ut, og har ikke stoppet å sprette ennå!!

Skrevet

Stemmer svært bra det ja.

Fødselslegen sa til meg at det vanligste var at andre fødsel tok halvparten av tiden fra første fødsel, 3dje fødsel var en blanding av de to første.

Min første fødsel tok egentlig bare 1time fra selve fødselen var igang, 3timer hvis du regner med alt.

Denne gangen så tok hele forløpet, fra første lille tegn til han var ute 1 og 58min.

Skrevet

Ja, det stemmer på meg, og på de fleste av mine venninner.

Jeg brukte også 2 timer på nummer 1, og nummer 2 tok ca 30 minutter.

Vi rakk faktisk ikke inn på en fødestue, men fødte på et undersøkelsesrom.

Men det var en super fødsel, min beste (nummer 3 tok lengre tid enn begge de to første).

Skrevet

Jeg brukte 6 timer med første. Nr 2 brukte 1 time og 25 min.

Skrevet

Stemte for meg, nr 1 brukte jeg 7 timer, med nr 2 litt over 2 timer. Og for ikke å si mye lettere :-)

Skrevet

Min første fødsel tok over 24 timer.... En tøff opplevelse :-(. 2. fødsel tok 11 timer og "gjør det gjerne igjen!"

Skrevet

Andre fødselen min gikk en time fortere enn første. Første tok 25 timer. Tredje fødselen tok bare 7 timer! Var så forberedt på at den også skulle ta laaang tid, så den var nesten over før jeg trudde den var begynt =P Hehe!

Skrevet

Ja med første brukte jeg 13 timer, med andre 1 t 45 min.. men jeg ble satt igang 15 dager på overtid da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...