Leola Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Noen som har den? hva synes dere om den? Fornøyd/ikke fornøyd? har ikke prøvd den før men testa iPod touch og det er jo samme skrivegreia på. synes det er vanskelig å treffe rett bokstav. er det samme problemet når en skriver på iPhone ?Er det flere neg ting? Jeg tenkte å kjøpe telefonen med abbonemang for så å si opp å betale straffen.
Odine! Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Det med tastaturet går seg visst til med litt trening.
Jenny-penny Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 jeg eeeeeelsker min! Touch screen lærer man seg fort:)
IgglePiggle Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Jeg er veldig fornoyed med min. synes det var litt stress i beg med aa skrive txter men etter en stund kommer man inn i det..
brooklyn Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 var rasende de første to dagene pga teit tastatur, og leitet meg halvt ihjel etter en "gammeldags" tastatur-applikasjon. Det finnes ikke, og man blir vant til å skrive på den måten veldig raskt. Jeg lover. heller ikke mms. det savner jeg veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå