Gå til innhold

Høy mage!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler magen min aldri synker... har 5 dager til termin, så hadde liksom trodd at den var på vei nedover nå:) men, neida!!! kan jo trøste meg med at med første mann så sank magen min samme dag som han kom... noen som føler det på samme måte??:) hadde vært kjekt å kunne puste normalt og slippe den j.... halsbrannen de siste dagene:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det også!! Enda babyen ligger godt nede i bekkenet. Gjør din det? Jeg har termin 07.09. Kjent i dag at det svir under ribbeinet, så han ligger sikkert og presser på der..... Heldigvis har jeg ikke halsbrann....

Skrevet

Har liksom ikke fått svar på om hun ligger langt nede, men kan ikke tro det... føles ikke sånn iallfall!!!:) tenker at hun kanskje er lang og stor, men sf-målet mitt er lavt og magen min er heller ikke noe særlig stor... skal bli godt å bli ferdig med det!:) er hodet festet hos deg?

Skrevet

Magen min sank aldri med førstemann...Gikk med høy magen til fødsel.

Denne gang har den heller ikke sunket, men jeg har tre uker igjen da...

Skrevet

Hodet er ikke helt festet, men på vei til å bli det.... Ligger på toppen av det grønne feltet på sf-mål, men alle sier at jeg har liten mage.... Merkelig. Føler at han fyller hele magen, og prøver å dytte seg større plass der inne, så kanskje han er stoooor.... ;-) Han kan godt komme nå, synes jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...