Gå til innhold

Hva tar dere av kosttilskudd???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar folat, tran, vitamineral og jern pga veeldig lavt jerninnhold:-/ dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar folsyre og Omega 3 1000mg i tillegg til et sunt og variert kosthold :)

Skrevet

Jeg kjøpte kosttilskuddet "Gravid". To tabbiser hver morgen, inneholder en sammensatt kombinasjon spesielt egnet for gravide i 1.trimester. Inneholder blant annet folat, Omega3...B vitaminene, jern..osv..

Skrevet

Tar folat+triomega og spiser havregryn til frokost+biola...

Skrevet

folsyre, vitamineral og spektro:) skal kjøpe tran snart..

Skrevet

møllers dobbel omega 3, der er det vitamin A, D og E, så tar eg collett sine b- vitaminer med folat:) er det nok?? har ellers et sunt og variert kosthold. er usikker på om jeg tar nok folat.. ?

Skrevet

Anbefalt 0,4 mg. eller 400 mikrogram Folat.

Tar omega3-kapsler med folat. Prøvde "Gravid", men fikk tregere mage av de, tror det er pga jernet.

Skrevet

Opsideisi.

Bruker du kosttilskuddet som det er bilde av en mage foran "gravid" fra Nycomed? den bruker jeg også, og den inneholder ikke omega 3.

Det er vitaminer og mineraler i den, men man må ta et tilskudd på ren omega ved siden av. Obs viktig med ren omega UTEN A og D vitamin. Tar du omega med A og D får du i det for mye av disse to fettløslige vitaminene og det er ikke bra.

jeg bruker ren Omega fra Møllers i tillegg til gravid pillene :)

Skrevet

Tar folsyre, møllers godt for hjertet+ godt for kolestrolet og sink m/c-vitamin. I tillegg spiser jeg fisk to ganger i uka, mye grønnsaker og grove kornprodukter.

Skrevet

folat + Afi B-Total

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...