suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Jeg er lei de fleste av de jeg varierer mellom. Synes at de ikke lukter noe godt på meg lenger. Det MÅ være rollon/stick.
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Bruker Vichy fra apotket.. Lukter ikke noe og funker mye bedre enn de fra butikkhylla...
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Den der med aloe vera, hehe husker ikke hva den heter. Har brukt den i alle år. lukter godt, og varer lenge! koster ikke mye heller, sikkert 30-40 kroner eller noe, i butikkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå