lottaa Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 er de vegglampene til barn, de som koster 59kr farlig å ha på om natta??? de fra ikea.
Skravlefruen med huleboer Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Om den er riktig montert og brukes riktig, kan jeg ALDRI tenke meg at de er brannfarlige. Ikea har faktisk veldig strenge krav til produktene sine, og er igjennom en rekke tester før de kommer for salg.
Sessa ruger igjen... Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Ikea har ganske strenge kontroller.... det hender selvfølgelig at de oppdager at et produkt ikke holder mål, men stort sett så dreier det seg da om at noen FÅ kunder har hatt et problem som har vært alvorlig også trekker de alle varene tilbake for sikkerhets skyld. Vi har to rosa blomster på veggen til frøkna. De står på store deler av dagen og jeg har ikke hatt noe problem med de.
Gjest Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Jeg er generelt litt skeptisk til de billige lampene fra Ikea.. I fjor kjøpte jeg en nattbordslampe der, og da jeg plugget den i stikkontakta gnistret det og hovedsikringen gikk.. Skvatt noe helt sinnsykt=)
meg & to små vampyrer Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Vår fra IKEA eksploderte. Den grønne barnelampa. Men det kan være tilfeldig.
Gjest Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Jeg er veldig glad i ting fra IKEA, men har dårlig erfaring med akkuratt lamper derifra.
Odine! Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 En elektriker vi hadde sa at han før i tida hadde nektet å sette opp IKEA-lamper fordi han mente de var for dårlige/farlige. Men de hadde visst skjerpa seg, og han satte opp ei IKEA-lampe for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå