Gå til innhold

Føde i Haugesund?


Keiko77

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin 11. oktober, men skal kures så det blir nok ikke denne dagen (lørdag). Jeg lurer på om jeg skal prøve sykehotellet denne gangen, er det noen så har erfaringer med det? Har vært veldig sliten etter å ha ligget på barsel med de to første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal føde i Haugesund, har termin 4okt. Venter barn nr. 2, og har bestemt meg for å prøve hotellet denne gangen...viss det er ledig =) Det er jo baby boom for tiden vet du, så d spørs..Jeg sov ikke på tre dager sist gang, så visst jeg ikke får hotell denne gangen, så reiser jeg sannsynligvis hjem ganske kjapt.....Viss former er grei =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde der, og har UL-termin 9. oktober.

 

Jeg er førstegangsfødende, så jeg må nesten bare se an hva jeg tenker om sykehotell. Jeg tenker at det er kanskje ikke noe poeng med det hvis samboer uansett må hjem og ordne med husdyr og privatliv mens jeg kommer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg håper virkelig på å få bo pasienthotellet!! Skal ha fødselsamtale på tirsdag,så hvis jeg får dato,så booker jeg meg meg rom og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal føde i haugesund. Har termin 26.okt. Håper på å ligge på hotellet dersom alt er bra med både den lille og meg etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal også etter planen føde i haugesund. termin 7.okt. jeg regner med å ligge på barsel, er førstegangs og egentlig ikke tenkt på dette. har bare valgt å ta ting som de kommer! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått keisersnitt dato 29 oktober. Spurte om å få enerom i dag, det skulle gå greit. Hvis ikke er jeg ikke verre enn at jeg sjekker med sykehushotellet. Dro hjem etter 16 timer med nr to, så kanskje jeg skulle være litt lengre denne gang:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var til kontroll på sjukehuset i dag, og barselhotellet hadde vært helt fullt siden det åpnet igjen etter ferien. Håper den verste babyboomen har gitt seg til oktober:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde i Haugesund:) det blir nok barsel på meg denne gangen også...hadde ammeproblemer sist skjønner du..så trenger litt mer hjelp!:) har termin 23.okt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...