Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 leste her inne at noe sa at det ikke var sikkert at Ahus skulle få pasienthotel likevel? Stemmer dette? Står jo på denne siden at: Det er en barselpost inne i sykehuset. De friskeste barselpasientene er forutsatt skal til pasient hotellet. http://www.ahus.no/modules/module_123/proxy.asp?iInfoId=8298&iCategoryId=619&iDisplayType=2
LilleBjella Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Det er en stund til pasienthotellet blir ferdig. Et par år tror jeg. Det var i hvert fall det min jordmor fortalte meg. Så lenge må man derfor bo på barsel. Siden barselsavdelingen er for liten, låner de noen sengeposter av avdelingen ved siden av, til pasienthotellet står ferdig.
Underveis --> Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Aha! Så det var der jeg leste det altså. Synes det var så rart at det ikke skulle være hotell på et moderne sykehus. Rekker nå sikkert ikke å bli ferdig til vi skal føde uansett. I alle fall ikke denne gangen ;-)
Mamman til Ovedie Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Jeg var på svangerskapskurs på Ahus for en uke siden og da fortalte jordmoren at det ikke er sikkert det blir sykehushotell.. Mulig dette er noe de sier pga at de kanskje ikke vet når det skal stå ferdig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå