Manx Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Så et innlegg nedenfor her at det var mange på 6 mnd som ikke var så interessert i å bli ammet lenger. Min jente vil helst bare ha pupp, og helst så ofte som mulig...... Hun er veldig aktiv så det er egentlig litt rart at hun har "tid" til å drikke, men hun søker ofte etter brystet når vi leker osv.. Prøver meg med litt grøt og middag, men hun er ikke spesielt interessert. Får i henne en flaske med tynn grøt på kvelden, og litt frukt på dagen, noen ganger et par tsk med middag. Hs mener vi bør trappe ned på ammingen, da hun trenger mer fast føde. Jeg tror ikke snuppa er klar for det, da hadde hun vel tatt mer mat når hun blir tilbudt eller? Vet ikke hva jeg skal gjøre helt. Synes det er kos å amme, for det er jo ikke så lenge igjen av ammeperioden, samtidig som jeg føler hun trenger annen mat også. Hmm... andre som gir mye pupp i denne alderen? Hun spiser også ca hver 4.time på natta, noen ganger oftere. Blir takknemlig for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå