♥Snulder Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 ...psykisk inni hodet mitt altså!!! Herlighet... da jeg kjørte på jobb i dag så hørte jeg på radioen at skabben hadde kommet tilbake for fullt igjen! Og dermed så begynte jeg umiddelbart å klø over det hele... Har ikke før kommet inn porten på jobb... så varsles det at lusa er ute og går inne på avdelingene..... svupp... så begynte jeg å klø i hodet også!!! Kanskje jeg simpelthen bare skal smøre meg inn med skabbkrem og legge meg i fryseren en stund... sånn for sikkerhetsskyld;=/
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Hahahahahaha, vet ikke helt om det hørtes veeeldig lurt ut, men jeg forstår tankegangen absolutt! Jeg klør også når jeg hører om slikt.........så la oss håpe vi slipper unna i år også:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Det tror jeg at er lurt, det med fryseren altså. For ikke å snakke om her da, vi har gått 3 år i den gamle bhg. vår. Det har i løpet av de årene vi har gått der ikke vært lus. Så går vi EN uke i den nye så kommer det jammen lapp om at de har oppdaget lus på ett eller flere barn. Men jeg kan jo ikke ta Knerten ut av bhg. pga. det??? Selvom det er det jeg har mest lyst til. Jeg klør meg nesten til blods bare av å skrive ordet LUS......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 LUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUSLUS
♥Snulder Skrevet 27. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2008 Vi har vært igjenom utallige luseutbrudd i både barnehage og på skolene! Men BANK I BORDET!!!... ungene har ikke fått ett eneste egg engang! Hvis en av dem skulle få lus... så kommer jeg garantert til å skure både hus og unger i filler.... samt vaske luer, sengetøy og alt annet i så varmt vann at det går i oppløsning.... Får bare krysse fingrene og håpe at man slipper unna ja!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Thanks......Lizzom..... KLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØKLØ He he he så jo ut som om jeg har skrevet løk en million ganger... Men det står klø altså..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Eller rett og slett skalpere dem for å være helt sikker!!!
♥Snulder Skrevet 27. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2008 Alså... hvis dere tror jeg kommer til å bli pittelittgrann psykotisk... så er det helt riktig;=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 Ikke et påskeegg engang???? Er du gjerrig du eller???
♥Snulder Skrevet 27. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. august 2008 hehe... nei bare økonomisk... Kjøper kaviar jeg.... millioner av egg i en liten tube! Når jeg tenker meg om så liker jeg ikke Kaviar heller.... men foretrekker det klint i håret fremfor lusa...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. august 2008 #11 Skrevet 27. august 2008 Hehehe, men det liker datteren din;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. august 2008 #12 Skrevet 27. august 2008 Ja takke meg til å bade i kvaiar fremfor å ha ekle kryp i håret. Jeg måtte sjekke Knerten litt ekstra i går, da jeg så noe sort og lite i hodebunnen hans. Men vet du, det var bare sand.... Tenk å bli så hysterisk av litt sand da..... "rister på hodet og synes at jeg selv er litt håpløs"...
♥Snulder Skrevet 27. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 27. august 2008 Helt sjokkert over den dattera mi jeg... tenk å like både Kaviar og brunost da...:=P Skulle ikke forundre meg om hun snart forlanger å få reker og....!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. august 2008 #14 Skrevet 27. august 2008 KVAIAR OG LØK JA:-) Joda jenter, høres ut som dere ferdes mye i kjøleskapet når smådyrene kryper til gards;-DDDD Hahahahaha!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. august 2008 #15 Skrevet 27. august 2008 JA, kanskje det hjelper å smøre inn håret med løk???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. august 2008 #16 Skrevet 27. august 2008 Og ikke nok med det, men da skal hun vel jammen meg ha dem ferske også da eller? Fra Grimstad liksom...........dah!!
♥Snulder Skrevet 27. august 2008 Forfatter #17 Skrevet 27. august 2008 Hmmm.... det hadde forsåvidt vært greit det... for da kunne jeg jo fått kjøpt meg ei nystekt kjøttkake i samme slengen;=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. august 2008 #18 Skrevet 27. august 2008 Ja skulle bare mangle, rekene her i byen kommer fra Vesterålen eller noe i den duren:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. august 2008 #19 Skrevet 27. august 2008 Hahahahahahahaha!!!!!!!!!! Ferske reker og kjøttkaker er jo to sider av samme sak ja:-)
Gjest Skrevet 28. august 2008 #20 Skrevet 28. august 2008 Å fyttikatta,skulle aldri lest det her jeg. Jeg klør bare så du vet det!! Heller kaviaregg ja.Enig med du =) Å msn...Nyt rekene som kom fra V...........!!!! For atte jeg vet at di er goooode =) Kunne fort fiska selv,hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå