Gå til innhold

noen som har brio combi her ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

selen i vogna,de som går over skuldrene og er festet bak trekket er jo ikke festet :o jeg trodde jo det. vår lille bøyde seg litt frem i selen når jeg satt han i vogna idag og så løsnet den på den ene siden,over skulderen,. når jeg drar ned trekket og ser bak er jo ikke selen festet,bare dratt igjennom trekket,det er jo farlig, ble litt sjokka siden det ser ut som det skal være sånn,jeg fikk hvertfall ikke til og feste den på noen måte. er det meningen at den bare skal henge sånn? er jo ikke mye sikkerhet i den da...hmm, noen som vet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må ta av de plast greiene på tuppen av selen og stikke

Skrevet

ååja :) prøfte og putte de gjennom med plasten på jeg,haha,huff. tusentakk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...