EierIkkeFantasi Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 selen i vogna,de som går over skuldrene og er festet bak trekket er jo ikke festet jeg trodde jo det. vår lille bøyde seg litt frem i selen når jeg satt han i vogna idag og så løsnet den på den ene siden,over skulderen,. når jeg drar ned trekket og ser bak er jo ikke selen festet,bare dratt igjennom trekket,det er jo farlig, ble litt sjokka siden det ser ut som det skal være sånn,jeg fikk hvertfall ikke til og feste den på noen måte. er det meningen at den bare skal henge sånn? er jo ikke mye sikkerhet i den da...hmm, noen som vet ?
Gjest Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 du må ta av de plast greiene på tuppen av selen og stikke
EierIkkeFantasi Skrevet 27. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2008 ååja prøfte og putte de gjennom med plasten på jeg,haha,huff. tusentakk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå