mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 All korrespondanse med Drittfirma A/S er pent og pyntlig sortert etter dato. Alle papirene ligger bare å venter på å bli gjennomgått av flinke advokathender.. mailer er printet ut....Nei hvor jeg er flink:-DD He he he he Jeg tror vi har en god sak, det er jo det vi får svar på i morgen. Og har vi det, hvis advokaten mener at dette kan vi komme et stykke med..... Ja da, da.... Jippppi!!!! Da assa.... Blir det jammen meg marsipankake i morgen.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Jeg krysser ALT jeg har for dere i morgen!!!! Dette må jo bare gå deres vei - og det er ikke et sekund for tidlig for å si det sånn!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2008 Nei det er det ikke, men vi har håpet og trodd at det var mulig å løse dette uten tv og advokater. Men se det har ikke Drittfirma A/S vært helt enig i forstår jeg...... For vi har nå forsøkt å få til en løsning i ikke mindre enn et år:o) Visste ikke at jeg var så tålmodig engang jeg.......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Nei, jammen meg mye en skal oppdage med seg selv du;-DDD
♥Snulder Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Jammen har du vært flink ja! Mye enklere for advokaten å få oversikten når du har alt ryddig og rede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå