♥Snulder Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 ... føler meg sikkelig utenfor jeg assa.... Ikke får jeg kake.... ikke får jeg være med på tur... og på toppen av alt så forlater Reven meg oppi her som snart den eneste nord for Oslo!!!! LIVET ER URETTFERDIG!!! SÅ! .... høhøhø... klarte ikke dy meg;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Si ifra om du har en fridag du så skal du se du skal få det hyggelig:-)
♥Snulder Skrevet 27. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2008 ;=) Sender turnusen min til dere alle jeg! Sånn at dere kan legge opp fritida deres etter min!!! Hehe...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Ja sånn er det å bo litt off.... Men du, det må jo være mulig at du kan få bli med på tur. Hender det ikke at du har fri noen gang da???? Og kake kan du få¨når som helst. Jeg får virituelle boller av Attpåklatten stadig vekk jeg:-DD Men du har helt rett, livet er urettferdig...... Men alternativet er ikke særlig mye bedre:-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Ja gjør det:-) Men du, jeg er jo hjemme pt og så har jeg knasket så mye jern at jeg faktisk klarer å holde meg våken en hel dag av gangen..........;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 He he he , du kan godt få tre av de jeg tar, da kan du ikke holde deg våken i 10 minutter engang:-DD
Reveenka Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Jammen vi er jo bestiser fordetom, da vettu! Dessuten tar det bare et par timer for deg å kjøre hit ned, og det er jo fort gjort! Noen vil sikkert på høsttreff? Vi kan ha høsttakkefest på rænsjen, det er gooood plass. Noen overnattingsplasser kan vi kanskje trylle frem åsså c",)
♥Snulder Skrevet 27. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2008 Har akkurat økt stillingsprosenten min, så jeg synes bare en liten tanke synd på meg selv...hehe! Vil veldig gjerne spise kake og drikke kaffelatte i bøttevis med dere snart! Inntil da så koser jeg meg med å lese om hva dere bedriver tiden med!!! :=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. august 2008 #11 Skrevet 27. august 2008 Åh det hadde jo bare vært så utrolig koselig da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå