Gå til innhold

Kvalme?


I.L.s

Anbefalte innlegg

Hvordan har dere det egentlig? Jeg er kvalm (m/oppkast) fra jeg åpner øynene om morgenen til jeg legger meg på kvelden.. Dessuten er jeg utrolig trøtt og sliten og full i hormoner :( men det er jo bare sunnhetstegn da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff, det hørtes slitsomt ut ja!

Er ikke så mye kvalm i det hele tatt jeg, kommer noen små bølger av og til men det går fort over og jeg kaster ikke opp :-)

Men har vært en del dårlig i magen og noe helt hinsides oppblåst hehe

Og sove?? Ja det kunne jeg gjort hele tiden kjennes det ut som :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mot kvalme så hjelper det i allefall for meg å ha kjeks ved senga, å spise i det jeg slår opp øya

 

Jeg har ikke sliti med trøtt og slitenhet etter at jeg begynnte å gå en tur på 20-60 minutter.

Så det er godt da jeg har en aktiv 1åring å løpe etter hele dagen.

 

Er selvfølgelig redusert, men ikke slik at jeg bare har lyst til å legge meg i senga å sove hele dagen vekk. Bare litt mer sliten enn vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar deg... kvalme er så intenst og tilstedeværende. Er man trøtt klarer man liksom skjerpe seg litt: ) Innimellom, hvertfall...

 

Spis småtterier hele tiden. Jeg har litt kvalme på morgenen, men hiver jeg i meg morgenshaken min med det samme, så går det over etter 5 minutter. Dessuten drikker jeg jevnlig vann utover dagen, pluss knekkebrød mellom frokost og lunsj: )

 

Det jeg kjenner mest er svimmelheten. Reiser jeg meg fort, så går det trill rundt. Dessuten glemmer jeg hele tiden, denne uken har jeg måttet skrive liste på det jeg skal ha gjort; D hihi.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk trettheten er mye værre enn kvamlen, hadde heller vært kvaml hele dagen enn trett hele dagen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Er såååå trett! Blir litt nedstemt av å være så sliten hele tiden, men har heldigvis ikke vært noe kvalm (krysser fingrene for at det varer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kvalm her. Jeg har bare hatt litt oppblåst mage og så er det mye tyngre og trene. D var det sist og de første ukene. Tungt å trene var faktsik den første mistanken jeg fikk under sist graviditet. Ikke noe kvalm og heller ikke særlig trøtt men d kan jo komme. Er jo bare 5 fullgåtte uker.

Nesten som at jeg ønsker meg mer symptomer sånn at jeg ikke skal være redd for at jeg ikke er gravid lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...