Gå til innhold

isi* med liten januar spire!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!!

Håper det går litt bedre med deg i dag!

Så gøy med ny leilighet da.

Rekker dere å flytte inn før lilleprinsen kommer ?

Kvalmen er litt bedre enn den var, men plutselig kommer den kastende over meg.

Sender deg en stor klem jeg :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihihi skjønning.

Ikke vært her før nå. Jobbet. Å jeg eeer så sliten. Sitter egentlig å jobber hjemme nå, å kroppen slår seg helt vrag. Føler meg jo som en suttre jente som tar dette graviditets greiene dårlig. Men blir så sliten av å være så dårlig. Å så gikk det noen uker der fomen var på vei tilbake. Humøret og matlysten, og det var ikke kvalme og svimmelbyer hele tiden. Kunne jo virke. Nå er jeg begynnt å spy ut av det blå. På jobb i går holdt jeg på å spy på en kunde. Måtte løpe som bare det og rakk det akkurat. Når det gikk bedre sa jeg at jeg ville jobbe, så har fulle dager 6 dager i uken pluss nattevakt de neste ukene. Å nå vet jeg ikke hvor mye mer jeg orker. Er så ulikt meg dette her. Får holde ut disse ukene å så bare ligge å vente på at gullet mitt kommer ut. Vet ikke hva annet jeg kan gjøre....

Ja vi har kjøppt oss leil. Er så deilig, endelig skjer det litt her. Vi er kommet i gang, og vi er kjempe glade begge to. Den er liten da, men ett sted må vi begynne. Blir jo vårt eget!

Med deg da??? Er eldstemann likeglad i lillesøsteren sin enda? Han er jo såå søt da =)

Skrevet

Huff, slitsomt å være så dårlig hele tiden. Krysser fingrene for at du blir bedre snart. Slapp av og ta vare på deg og den lille. Som sagt gagner det ingen at du sliter deg helt ut. Skjønner også godt at du er lei og frustrert av å være så dårlig hele tiden. Prøv å tenk på at det blir så bra når du har den lille prinsen i armene dine :0)

Så godt med ny leilighet da! Gratulerer så mye!!

Her er alt bare bra. Eldstemann gleder seg fremdeles til lillesøster kommer. Han snakker med magen hver dag. I tillegg har jeg og han vært og kjøpt litt klær og div til henne. Det var stas det. Han plukket blandt annet ut en rosa kjole med fugler på, en rosa bamse og en søt kanin med rosa sløyfe. Alt må selvfølgelig være rosa i følge han, hehe :0) Kjempegøy da.

Jeg hadde med meg gutta på lekeland og de herja rundt i 1 1/2 time. Til slutt var de så slitne at de ville dra hjem. Jeg og mannen min skal ut med hans jobb i kveld, så gutta går bare og venter på mormor nå. Blir stas det.

Har du noen planer for helga eller?

Du må ha en kjempefin helg!!

Stoooooooooooor klem fra meg :0)

Skrevet

Åhh det er så gøy. Her er det Baluba lekeland, å så gøy å se på nevøene mine løpe rundt der. Under to timer er de jo så svett i håret og klar for hjem å litt kos på sofaen, som de aldri har vært før hehe.

Nei, jeg har funnet ut at jeg må slutte å si ehhhr ikke mas jeg er dårlig. Som har blitt en del av etter jobb i det siste. Lager bare sur stemmning. Min kjære jobber jo også mere enn fulltid å føler sikkert da at jeg klager på han. Er jo han som er blitt husmor her. Hehe har fått py på oppvask å sånn bare brekker meg. Stakkars hehe. Så hinn dagen sa han bare halv surt tilbake: jammen du er jo aaaaalltid dårlig jo.... Så da fikk jeg helt dårlig samvittighet. Håper det blir bedre ja. Er så utrolig lei. Men er jo så koselig nå da når en liten tute mage har kommet, og vi kjenner minsten sparke =) Gjør alt myeee bedre hihi.

Åhh så koselig det hørtes ut da. Må du pynte deg i noen klær så du viser magen din til aaaalle. Ta på deg lyserosa sløyfe på magen hehehe. Kanskje det var litt overdrevent. Men pynt deg og kos deg masse med mannen din!!!

Her er planen at jeg skal jobbe videre i kveld før Thomas går på jobb i kveld. Å så skal jeg på jobb i morgen hele dagen (10-18 lørdager er kjedelig!!!) Så skal han på jobb om natten. Så jeg skal bare slappe heeelt av med noe god mat lørdagskvelden. Orker ikke noe besøk da. Å så skal vi bare kose oss søndagen. Jeg har fått familie ånden over så jeg prøver å få noen til å innføre søndagsmiddager igjen =) Hehe skal hvertfall jeg begynne med når vi får spisebord!!!

Vi begynner å flytte i midten av oktober, å må være inne til 1 nov, for da flytter det noen andre inn her. Så det blir så gøy. Skal vi lage plass til bareseng på nye soverommet. Åhh som jeg gleder meg!!!

Hva skal dere i helgen da?

Gooood kleeeem til den bestesste på hele bim ;)

Skrevet

Heisann!!

Så søt du er. Sender en god klem tilbake.

Det var kjempekoslig i går kveld, og gutta hadde storkosa seg med mormor. Hadde på meg en svart kjole, og så og si alle komenterte magen. Litt gøy da. Det ble nok ingen rosa sløyfe på, hihi. Men vi sa at det er ei lita frøken inni magen.

Huff, ja. De 10-18 vaktene på lørdager er kjedelige. Husker godt selv fra da jeg jobbet (for fem år siden), at det var pytonvakter.

Håper du får slappet av og kost deg masse i kveld da. Du får sette på en god film og legge deg på sofaen og slappe godt av :0)

Så gøy å flytte inn i nytt hus da. Vi flyttet hit vi bor nå, da jeg var gravid med nr.2. Det var tungt når det stod på, men veldig godt etterpå.

I dag hadde vi med gutta på vitensentret. Det var stas det :0)

Etterpå dro vi innom butikken og kjøpte lørdagsgodt.

Det ble litt seint i går kveld, så regner med det blir en veldig rolig kveld med grønnsaker og dip, smågodt og tv. Så blir det vel å finne senga i rett tid tenker jeg. I morgen skal vi slappe av og kose oss. Får se an været litt.

Kjempeklem :0)

Skrevet

Hei hei =) Helgen ble putselig fullt opp, å ikke fått vært inne å sett før nå.

Det var litt deilig, så for meg helgen som ett ork igjen med lite søvn, mas å fjas å svimmelhet/kvalme. Men fredagen hadde jeg deilig hjemmekveld med meg selv å film. Det var jo utrolig godt. Lørdagen skulle jeg egentlig på jobb, men formen var dritt å jeg har sykemeld så jeg ble hjemme. Ellers ble det en liten kafètur og deilig kos med min kjære. Jeg trodde han skulle jobbe lørdagen å, men om ettermiddagen når vi hadde lagt oss ned på sofaen litt for å slappe av spurte han om jeg hadde noen fine klær som passet. ( Hehe gutter altså, kan dette med å formulere seg romantisk). Da hadde han planlagt en rommantisk tur til Fløyen å nøt utsikten, å derretter middag der oppe. Å så en bytur med (alkoholfrie)drinker og dansing. Å det var så godt. Vi har ikke hatt noe oss tid i det siste. Tror han begynner å bli lei av at jeg ikke klarer helt være meg selv å han må gjøre ekstra mye, å så er det jeg som får all oppmerksomheten. Skjønner det er tungt å ha en hjemme som ligger å spyr eller sover, å ikke er så gøy som før. Så det var viiiiirkelig koselig å utrolig deilig.

Hihi ikke hus vi har kjøppt oss da. Er nok en liten leilighet i fjellsiden her i Bergen. Men vi gleder oss masse til å flytte inn. Må jo begynne ett sted. Begynnt å pakke litt klær å begynnt å planlegge innkjøp å farger +++ nå slik at den uken vi har å flytte på så får vi håpe det meste går på skinner. Får nøkkel 15 okt, å må være ute fra her vi bor til 1 nov. Så blir en travel tid frem til jul. Men det blir gøøøy.

Var på KK i går ang svangerskapskløe. Jeg får jo ikke sove å huden begynner å bli veldig sår. Har vært hos hudpleier å eneste hun sa var å gjøre var å smøre sånn at huden holder seg lengst mulig. Legene der oppe sa hvertfall "er ingenting å gjøre med. Forskerene tror at det kommer av at du reagerer på store mengder med østrogen hormonet, å det er det ikke noe behandling for. Du får fortsette med allergimedisinen pga den er søvdyssende, på kvelden. Ellers må jeg bare si, det blir noen laaaange mnd fremfor deg. Prøv å ta det så best du kan". Oppløftende å si det. HUFF!!!! Nesten deppet igjen.... Hehe neida skal være blid å glad nå!!!

Åhjjj skrevet mye jeg nå, godt å få ut litt klag. Håper du overlever.

Ahhh tipper du var kjempe fin. Hihi så gøy å svare når folk spør hvilket kjønn. Akkurat som det blir enda mer ekte og ikke bare at det er en baby liksom. Så deilig da.

Går det bra med deg å mannen din da, oppi kvalmen og de herlige guttene deres og jobb å alt?

Åhh ikke vært på viten senteret, men hørt det skal være veldig bra!!! Gleder meg til familie idyll jeg. Både jeg å sambo er rastløse sjeler som liker å gå ut å gjøre ting, så det blir gøy!!!

Hehe han kommer til å passe sånn på den lillesøsteren sin. Hihi husker jeg aaalltid ønsket meg en storebror når jeg var liten. Har kun søstre hihi. Gud så skjønn han er!!! Gleder meg til en egen liten gutt!!! Hvordan går det med minsten da. Har han forstått noe av baby tingene eller??

Kleeeem

Skrevet

Heisann!

Høres ut som du hadde en super helg!

Så godt og kose seg sammen :0) Dette fortjente du virkelig. Godt å bare finne på noe koselig og romantisk sammen en gang i blandt. Det er også veldig viktig etter at babyen er født. Vi har sjelden barnevakt, men det er utrolig deilig når vi først er ute en kveld bare vi to :0)

Det skal bli godt med egen leilighet da. Husker godt den første leiligheten vi kjøpte sammen. En 2-roms. Var så gøy å innrede og få alt slik vi ville ha det.

Blir nok litt hektisk når det står på ja, hehe, men så godt etterpå. Blir gøy med jul i ny leilighet da!!

Vi flytta inn her vi bor nå i begynnelsen av november det året vi flytta inn. Ble litt hektisk ja, men utrolig gøy med første jula i nytt hus. Jeg var gravid med minstemann da.

Uff, høres plagsomt ut med den svangerskapskløen. Håper du blir litt bedre snart da. Kjedelig å høre at det blir noen lannnge måneder ja. Det tar liksom litt gnisten fra en. Men tenk på at du er over halveis nå, så det er ikke så altfor lenge til du har prinsen i armene dine. Tiden går utrolig fort skal du se. I allefall når du holder på med flytting ;-)

Med nr to fikk jeg beskjed i uke 9 av fysioterapauten min at det kom til å bli et langt svagerskap pga. bekkenløsning, men det gøft til tiderikk det også. Det var tøft til tider, men nå sitter jeg her gravid med tre,hehe. Man glemmer liksom plagene litt når man har de skjønne små hos seg :0)

Det går bare bra med oss. Jeg og mannen min prøver å få til litt kvalitetstid bare oss to innimellom. Spesielt i helgene prøver vi å kose oss og slappe av sammen etter at barna har lagt seg. I uka jobber han en del overtid, men det blir da litt tid til oss også :0) Det er ikke så mye som skal til liksom. Bare det å krype opp i sofaen og se en film sammen er helt herlig.

Så er han så utrolig god å snill den mannen min da. Passer på at jeg har det bra, og hjeper til med det som skal gjøres. Så er han så utrolig skjønn sammen med gutta da :0)

Kvalmen min har blitt litt bedre, mest om morgenen nå.

Hehe, ja han er en utrolig flink storebror han største. Han er veldig glad i lillebroren sin, og passer på han hele tiden. Han blir nok like flink med søstra si kan jeg tenke meg. Han har begynt å synge til magen nå. Er så søtt da.

Minstemann skjønner ikke noe særlig av at det kommer en liten baby huset nei. Det skal bli spennende å se hvordan han reagerer på det.

Kjempeklem :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...