Gjest Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Det ser ut til at det ikke blir noen baby her i huset (utenom de vi allerede har). Vi skulle liksom prøvd oss på nr 3, men det går jo ikke ann å lage baby uten sex :-( . Jeg har forsøkt å fokuere på kos, og ikke snakket så mye om hvor inderlig jeg vil ha baby. Det bruker jeg jo dette nettstedet til. I dag er jeg nesten sikker på at jeg har eggløsning, både murrevondt (som nå er over) og el-slim og sånn ca dato stemmer, samt at jeg kjenner det på psyken. Jeg har tatt initiativ til sex en del i det siste og det funker ikke. Han har ikke klart å få utløsning, og nå har han videreutviklet dette til impotens. Jeg er kjempelei meg :-( Jeg nevnte ingen ting om el i dag. Lagde en god middag, bakte litt kake, la barna og pyntet meg osv. Gjorde alt jeg kunne komme på (uten å være desp eller pågående) og ingen resultat. Dette er dritt. Jeg er skuffet og såret og kjempe lei meg. Nå er toget gått for denne måneden og det blir sikkert likedan neste måned. Håpløs situasjon. Hvor lenge skal jeg tålerere at han er sånn før jeg sender han til lege?
monca*84*j12 Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 kjære deg.... dette er leit og lese... det er ikke så lett når menn slår seg vrange.. Jeg trur at det beste en kan gjøre er å gripe tyrene ved hornene og ikke utsette det... for uansett vil han helt sikkert ikke føle seg komfertabel med situasjonen... jeg håper så inderlig at det ordner seg for deg/dere.. I mens får du kose deg med de to du har og ta en dag om gangen.. lykke til
keth69 Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 var han sånn med de to andre? prestasjonangst? ikke kjekt lykke til
Kazaya er fødeklar Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Uff så trist dette høres ut! Føler med deg. Jeg har en mann som jobber mye og som alltid er opptatt og sliten når kvelden kommer og unga er i seng, da er jeg klar og ikke han. Midt på natta kan han være klar og ikke jeg, så det er vanskelig. Vet at det ikke er helt å sammenligne med dine problemer men sier det likevel fordi jeg tenker slik: En svømmer = en sjanse for å bli gravid. Skjønner at det er vanskelig å få mannen tilå teste seg og få hjelp, hva med potensmidler? Sender deg mange gode tanker og håper det ordner seg for dere og at spiren sitter snart. Gi ikke opp det er hjelp å få.
blirjegsnartmamma Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 kanskje han føler baby presset selvom du ikke sier noe? Han kan jo føle seg mislykket han også Kanskje dere bør snakke sammen?
blirjegsnartmamma Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 oi - mente det ikke krasst altså!! Men kanskje det kan hjelpe
Musemor med tre søte små Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Nei da, toget er ikke gått for denne gang. Egget er fruktbart i 48 timer fra det løsner. En EL test er pos. frem til egget løsner, dvs. man har 48 t fra EL testen blir negativ igjen. Du har fremdeles tid. Prøv deg igjen i morgen kveld ;-) Kanskje han bare var sliten etter jobben idag
4blir5 Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Enig med "blir jeg mamma", dere bør nok snakke sammen, kanskje han vet at du er så babysjuk og ikke tør si det til deg? Å lage barn skal være lystbetont og det må være noe begge ønsker. Selv hadde jeg satt som "mål" hvilke dager vi skulle ha sex for å få det til å klaffe i denne pp. Ser nå at det ikke går fordi vi jobber skift og ser ikke hverandre før natta og da er vi så trøtte at vi stuper. Vi får ta det som det kommer, er man sliten og vil sove så gjør man det, tror vi kan bli gravid om vi ikke følger slavisk skjema. Vil jo på en måte kunne vite at dersom det skulle bli en baby utav det, så var det noe begge ville og ikke en kjapp en bare for å "få det gjort".
MyOwn Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 Oi, stakkars mannen din. Tenk så utrolig vanskelig det er for ham å slite med impotens, tror ikke han føler seg særlig mandig da. Vi vet jo alle hvordan mennene tar det om de ikke klarer det en enkelt gang hvert skuddår, så tenk hvordan han har det hvis det er ofte. Håper dere får snakket sammen om det, han trenger sikkert at du er der for ham og gir ham bekreftelse uten at det nødvendigvis dreier seg om sex. Kanskje litt underbygging av selvtillitten han på andre områder vil føre til at han kommer seg ut av dette igjen? eller at han i alle fall blir trygg nok til å snakke om det? Ønsker dere i alle fall masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå