:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 i den bakerste, den driver og vokser ut. hm.. er det sånn at tenner gjør vondt når de vokser ut? eller burde jeg komme meg til tannlege?
PopUp Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Hm, bare vondt når den bryter gjennom vel? Men kan det være at den går opp og ned? Husker den ene visdomstanna mi gjorde det. Den gadd liksom aldri å bryte helt igjennom... Har tannverk jeg også, skal til tannlegen til uka :-S
prekæs Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Lille vennen da:) Får du visdomstann? Mine ble operert vekk da jeg var på din alder. Like greit. Det kan gjøre vondt, ja. Ta deg en ibux:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2008 jeg har ikke ibux, jeg har tatt 3 smertestillende i hele mitt liv. så jeg får nok bare vente. men blir nok ikke noe mat på meg i kveld... hehe.. har gjordt dritvondt å tygge i hele dag og går.. hehe.. blir grøt i morgen.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå