mortiltresnart Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Hei! Er litt i villrede nå.... Er 5+1 ( hvis jeg nå er gravid da...) Dagen for IKM kom det kun litt lys utflod med litt brunt i, og det har vedvart frem til dags dato.. Har ikke vært mye,men bitte litt hver dag. Forrige gang jeg var gravid fikk jeg ikke positiv test før jeg var seks uker på vei. Noen som har opplevd det samme? Er det vanlig med litt lys brun utflod når man egentlig skal ha mens?.... Føler at jeg er gravid, men synes det er litt rart med den lyse brune utfloden...
Lykke X 4 Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Har også hatt en slik utflod for noen dager siden. Muligens ca. 1 uke etter befruktning. Det varte i 2-3 dager. Har ikke fått tanta tilbake etter fødsel, og skal teste igjen nå til helga. Føler meg gravid. Har lest litt rundt på nett angående dette, og det er visstnok normalt i forbindelse med graviditet (denne typen utflod). Det eneste vi kan gjøre er nok bare å vente på hva testen sier
♥Cherrypie♥ Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Hei! Akkurat det har jeg å opplevd.1-2 dager før ikm fikk jeg brunt vannete gammelt blod i do å to små koagulerte klumper..etter det brun utflod i 6 dager så ga det seg i 4-5 dager åsså kom det litt en dag åsså nå er det ikke kommet mere.. Jeg var sikker på en ma eller begynnende sa! var hos legen å fikk målt hcg å den var normal, åsså tok jeg ny graviditets test hos legen nå på mandag å den var pos, å de mente at jeg ikke hadde noe å bekymre meg over siden jeg ikke har hatt smerter eller friskt blod.. nå er ikke smerter uten blod farlig nødvendighvis for det hadde jeg helgen 2 dager etter ikm,mye mens smerter så jeg trodde det kom ut nårsomhelst.å fiskt blod er heller ikke farlig uten smerter,hadde det sist i uke 4+6 å da kom det mye! ikke les om brunt utflod og ma,for det er veldig sjeldent så tidlig. å som jeg tenkte at siden utfloden begynnte før ikm er det trolig heller reste blødning/utflod.å så lenge symptomene ikke forsvinner å du føler deg gravid så ikke tenk på det,tenk heller på det som et graviditets symptom! Jordmor sa til meg igår at om det er noe galt inni magen vil man somoftest kjenne det på kroppen:) om du blir virkeli gbekymret kan du gå til lege å få målt hcg verdi via blodprøve.. Lykke til da!:-)
mortiltresnart Skrevet 27. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2008 Takk for svar! Godt å høre andre i samme situasjon. Lykke til dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå