møa Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Noen gode forslag til både pynt og aktiviteter mottas med takk!
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 jeg kjøpte rosa "løper" på løyten lys.... hadde kvite duker med den oppå... deretter "reagensrør"vaser med en hvit blome oppi.... rosa telys plassert med lysa noen i klynger og noen enslige.... da vesla ble født fikk vi en sko med blomster oppi, den fikk vi nye blomster... servietter bretta jeg etter en "oppskrift" på nettet.. )
møa Skrevet 27. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2008 Link til serviettbrettingsoppskrift (langt ord)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå