Gjest Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 igår stoppet en buss utenfor huset mitt. Ut hoppet en MANN med et stort gevær. Jeg løp og gjemte meg under sofaen. Etter to timer kjørte han. Tror du det var Spetakkel som er sint etter den tråden vi fant ut at hun var skummel??
Gjest Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 vet ikke om du fikk med deg tråden, men vi hadde det svært moro en kveld, serru http://www.dinbaby.com/forum/thread/138483942 TIL ALLE SOM MÅTTE MENE DET ER UNØDVENDIG Å LEGGE UT DENNE TRÅDEN PÅ NYTT; les overskriften på DENNE tråden..den er ment for Silja, og jeg velger nå å inkludere Spetakkel. man leser da ikke andres post, folkens;-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Tja, så lenge det var en _vanlig_ mann, kunne det ikke vært Spettis. Hun er jo Hulken... =P (Eller skal jeg si HAN?) Såg det ut som han hadde hemorroider? (Jeg tror nemlig Spettis har det, at det er derfor hun er så sinna...) (Send meg en pm med navn og slekt nåkka, så ska æ lægg dæ te æ!)
Silja FullFres McQueen Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Forresten; Takk for tråden! *evig takknemlig*
Gjest Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 kunne ligne Hulken, ja,,,Når du nevner hemorrider, tja - mulig det. Lå iallefall en stooor tube rektalsalve i innkjørselen vår forleden...Kan jo ha mistet den..
Silja FullFres McQueen Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 Mm, der ser du... Var visst ikke så lett å holde på den tuben, samtidig som hun/han smurte seg inn, OG siktet med geværet... =S Hade jeg vært deg, ville jeg ha pakka pikkpakket mitt og flytta!
Silja FullFres McQueen Skrevet 27. august 2008 #11 Skrevet 27. august 2008 Åhh, herrejesus.. Du må jo ikke SI det her inne da, da fanger jo Spettis det opp med spionbrillene sine!
Gjest Skrevet 27. august 2008 #12 Skrevet 27. august 2008 hysj! (har egentlig bare bestilt til strømstad, bare lurte henne med det lantvekkistangreine..) dessuten ny tråd til deg
Silja FullFres McQueen Skrevet 27. august 2008 #13 Skrevet 27. august 2008 Aha, jamen da er det jo greit! *sjekke-sjekke*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå