Gjest Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Noen som vet?? Husker ikke helt hva de het (diflucan eller noe sånt?). Er gravid og sliter så med det. Forrige gang jeg fikk barn, sleit jeg med sopp på puppene hele tiden mens jeg ammet (10 mnd) og har derfor lyst til å være føre snar.....
*Anonymus Maximalus* Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 vet i allefall at du kan bruke canesten sine vagitorier. Men man skal ikke bruke innføringshylsen, man skal dytte den inn med fingeren.
Gjest Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Er nok så hardt angrepet at det ikke hjelper lengre... Jaja, får høre med legen min;-)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Tror ikke du får noe på resept nei
gerd Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Diflucan kan ikke brukes i svangerskapet. Ta en seksdagerskur med canesten etterfulgt av canesten salve så lenge du gidder. Bruk så melkesyrekapsler en ukes tid - den boksen med de lillabokstavene - er det Ecovag eller noe slikt? Den ene er iallefall bedre enn den andre.... Unngå for mye såpevask - ikke barber deg - ikke spis mye sukker. ehhh er det puppene du sliter med eller underlivet? haha jeg snakker om underlivet... Er det puppene har jeg bare et råd om salve og holde seg tørr.....
Gjest Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Hmm det jeg fryktet ja.... Er nok dessverre plaget begge steder. Vet jo hvor ekstra ille det blir med amming da. Pleier å hjelpe hvis jeg er flink med å holde meg unna søtsaker og gjærbakst, men ikke så lett det heller. I alle fall når man er gravid og uggen og synes forferdelig synd på seg selv;-) Takk for svar i alle fall!
gerd Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 men husk at salven skal brukes leeeenge - gjerne to uker etter symptomfrihet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå