Endelig 4 i familien :=) Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Er det bare jeg som ikke har fått "lønna" mi den mnd her? Bor i Oppland om det har noe å si.....
Gjest Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Jeg pleier å få de den 25, men ikke denne mnd, så jeg ringte nav i går, og fikk da beskjed om at de var sendt fra de i går og ville komme på konto i morgen, men jeg bor i rogaland. Skal jo uansett komme til fredag da
silje-Thea 010108;) Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 jeg har heller ikke fått...bor i vestre toten...før sommeren kom de jo 24/25 ca...nå i sommer har de vært suuper trege...å det er jo såå irriterende...
Deidei Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Jeg fikk mine igår.. Jeg bor i Oppland... Kanskje du bør se ann imorgen og evt ringe om de ikke dukker opp??
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 27. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2008 Får vel se an i mårra da Forrige mnd kom de jo den 17. så jeg skjønner ikke helt at det skal ta så lang tid før de kommer denne mnd, men de kommer vel....om ikke blir det en tlf til NAV
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå