Gå til innhold

Tatta-ra-tatta-taaaa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ble det endelig nett nedpå rænsjen også!

Og ikke et øyeblikk for tidlig, spør dere meg! c",)

Nå nå jeg stikke; det er vel et par-tre uker med lesestoff jeg må titte over tenker jeg..... c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeeeiiiiii!!!!! Gjett om jeg har savnet deg da!!!!!

Skrevet

I lide måde! Deg og alle de andre dibbevennene mine! Men nå ble jeg avsporet i gjennomlesingen - jeg måtte jo innom og se på svaret jeg hadde fått vettu!

Kan du forresten lage sånn kortboks innen den store barnedåpen som skal være den 14 september...? Ryktene sier at det er ei jente; nå skal jeg få gubben til å ringe og sjekke for sikkerhets skyld! c",)

Eller kanskje det er litt kort varsel?

Skrevet

Hei og hopp du har vært savnet:o))

Ja både du og ditt alter ego.......

Så bra at du har fått nett i hiet, kan brukes til både det ene og det andre det da:-DDD

Les i vei, vi har stort sett oppført oss bra vi assa.....

Skrevet

Heisann og velkommen tilbake ...

Har bare nytt nick, er ikke så ukjent som en skulle tro..

Skrevet

Klart jeg skal lage kort til deg! Det er leeeeenge til den 14. september;=) Problemet blir kanskje overleveringen? Men du er kanskje litt opp og ned i distriktet her ennå? Tror boksen blir litt lite pen hvis den sendes i posten....;=)

Skrevet

Næmmen så koselig å se deg her inne igjen da:-)

Er liksom ikke det samme uten dine lune betraktninger av livet og månen og reveunger og slikt:-)

Koselig å snakke med deg forleden også, og når du kommer i orden så skal vi nok få snakket masse mer, både her og der:-) Og vi planlegger en liten utflukt snart altså.........hint hint hint;-D

Har dere installert dere og fått satt på plass noen ekser eller?

Skrevet

Hæææ!! Har du tatt med deg eksene på flyttelasset Reven????? ...hehe..

Skrevet

Hahahahahaha, dette ser jo slett ikke så bra ut! Beklager reven, jeg mente selvfølgelig ESKER!!! De eksene har du jo ryddet opp i for lenge siden!!!

Hahahahaha...........!!!

Skrevet

Ja da, det er klart at jeg kan lage sånt kort til deg:-DDD

Vil du ha det nå eller med engang????

Og i motsetning til Snulder så kan jeg sende i posten jeg.....

Skrevet

Well, well... enkelte av oss... les meg... har jo plassert eksene sine i "treesker"... så det er aldri godt å vite!!!

Skrevet

Hæhæhæhæhæhæhæ..................morsomt msb:-)

Jeg skal ut og kjøpe et kort i morgen, for jeg er så forbaska treig til å planlegge....så jeg kan også kjøpe et sånn med slottet og kongehuset eller noe i den duren og sende til deg. Sånn med hyggelig hilsen altså. Men da må du dele ut adr din altså:-)

Skrevet

Vil du ha adressen min her på dib eller skal jeg skrive den på forsiden av en kjent avis????

Skrevet

Jeg synes egentlig det letteste er om du legger den direkte ut her.......og det er jo så sjempeschmart!!!

Skrevet

Jeg synes også du bør legge ut adressen din her! Foratte da kan jeg si til de gutta jeg har på jobb som løslates atte når dem kommer tilbake til hjem"bygda" si så kan de stikke innom deg og få en kopp kaffe!!!!

Eller?

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! det var lurt.... For da får du den jo MYE fortere.

Skal vi se....

Hundremeterskogenbakken 110

1728 Tveit¨

Du kunne jo selvsagt søkt etter adressen min på grønnesider.no da vetttu..

Skrevet

Haha! Tror du jeg er dum eller???? Jeg veit jo det at du juger!! For jeg har nemlig sjekket! Og du bor i Hundremeterskogensvingen nr 46!!!!

Skrevet

Neei så, det gjør hun ikke for jeg har vært der og det heter Hundremeterskogenoppognedheriverdenmedellerutendumper så, bare så du veit det!!!!

DJEEEEEZES azz..............

Skrevet

Hælledussen.... så flisespikkete du er blitt a.... Det er jo samme veien da... bare at jeg ikke rakk å lese hele skiltet....

Skrevet

Blæh.............du assa!!!!

Skrevet

Ja så jugde jeg litt da, men det er fordet at jeg har hørt at man skal være litt forsiktig med å legge ut for mye personalia på nett.

For det sitter sånne å åvervåker.

Men så tenkte jeg at om jeg brukte bakken i stedenfor svingen så var det ingen som tok den.

Men det gjorde du da..

Skrevet

Jepp! I tillegg til å ha tatt skikkelig innersvingen på deg... så har vi kuppa tråden til Reveenka i god gammeldags stil;=)

Skrevet

Fy dere altså!

Eller skal jeg heller si fy til meg selv og dask på lanken?

Jeg er bare en smule forvirret jeg................

Skrevet

Jepp, men vi har ikke savnet henne noe mindre fordet???

Skrevet

Snakker du om ditt alter ego eller Reveenka?

For jeg savner både henne og henne jeg;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...