Reveenka Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Så ble det endelig nett nedpå rænsjen også! Og ikke et øyeblikk for tidlig, spør dere meg! c",) Nå nå jeg stikke; det er vel et par-tre uker med lesestoff jeg må titte over tenker jeg..... c",)
♥Snulder Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Heeeeiiiiii!!!!! Gjett om jeg har savnet deg da!!!!!
Reveenka Skrevet 27. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2008 I lide måde! Deg og alle de andre dibbevennene mine! Men nå ble jeg avsporet i gjennomlesingen - jeg måtte jo innom og se på svaret jeg hadde fått vettu! Kan du forresten lage sånn kortboks innen den store barnedåpen som skal være den 14 september...? Ryktene sier at det er ei jente; nå skal jeg få gubben til å ringe og sjekke for sikkerhets skyld! c",) Eller kanskje det er litt kort varsel?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Hei og hopp du har vært savnet:o)) Ja både du og ditt alter ego....... Så bra at du har fått nett i hiet, kan brukes til både det ene og det andre det da:-DDD Les i vei, vi har stort sett oppført oss bra vi assa.....
Gjest Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Heisann og velkommen tilbake ... Har bare nytt nick, er ikke så ukjent som en skulle tro..
♥Snulder Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Klart jeg skal lage kort til deg! Det er leeeeenge til den 14. september;=) Problemet blir kanskje overleveringen? Men du er kanskje litt opp og ned i distriktet her ennå? Tror boksen blir litt lite pen hvis den sendes i posten....;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Næmmen så koselig å se deg her inne igjen da:-) Er liksom ikke det samme uten dine lune betraktninger av livet og månen og reveunger og slikt:-) Koselig å snakke med deg forleden også, og når du kommer i orden så skal vi nok få snakket masse mer, både her og der:-) Og vi planlegger en liten utflukt snart altså.........hint hint hint;-D Har dere installert dere og fått satt på plass noen ekser eller?
♥Snulder Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 Hæææ!! Har du tatt med deg eksene på flyttelasset Reven????? ...hehe..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 Hahahahahaha, dette ser jo slett ikke så bra ut! Beklager reven, jeg mente selvfølgelig ESKER!!! De eksene har du jo ryddet opp i for lenge siden!!! Hahahahaha...........!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. august 2008 #10 Skrevet 27. august 2008 Ja da, det er klart at jeg kan lage sånt kort til deg:-DDD Vil du ha det nå eller med engang???? Og i motsetning til Snulder så kan jeg sende i posten jeg.....
♥Snulder Skrevet 27. august 2008 #11 Skrevet 27. august 2008 Well, well... enkelte av oss... les meg... har jo plassert eksene sine i "treesker"... så det er aldri godt å vite!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. august 2008 #12 Skrevet 27. august 2008 Hæhæhæhæhæhæhæ..................morsomt msb:-) Jeg skal ut og kjøpe et kort i morgen, for jeg er så forbaska treig til å planlegge....så jeg kan også kjøpe et sånn med slottet og kongehuset eller noe i den duren og sende til deg. Sånn med hyggelig hilsen altså. Men da må du dele ut adr din altså:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. august 2008 #13 Skrevet 27. august 2008 Vil du ha adressen min her på dib eller skal jeg skrive den på forsiden av en kjent avis????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. august 2008 #14 Skrevet 27. august 2008 Jeg synes egentlig det letteste er om du legger den direkte ut her.......og det er jo så sjempeschmart!!!
♥Snulder Skrevet 27. august 2008 #15 Skrevet 27. august 2008 Jeg synes også du bør legge ut adressen din her! Foratte da kan jeg si til de gutta jeg har på jobb som løslates atte når dem kommer tilbake til hjem"bygda" si så kan de stikke innom deg og få en kopp kaffe!!!! Eller?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. august 2008 #16 Skrevet 27. august 2008 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! det var lurt.... For da får du den jo MYE fortere. Skal vi se.... Hundremeterskogenbakken 110 1728 Tveit¨ Du kunne jo selvsagt søkt etter adressen min på grønnesider.no da vetttu..
♥Snulder Skrevet 27. august 2008 #17 Skrevet 27. august 2008 Haha! Tror du jeg er dum eller???? Jeg veit jo det at du juger!! For jeg har nemlig sjekket! Og du bor i Hundremeterskogensvingen nr 46!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. august 2008 #18 Skrevet 27. august 2008 Neei så, det gjør hun ikke for jeg har vært der og det heter Hundremeterskogenoppognedheriverdenmedellerutendumper så, bare så du veit det!!!! DJEEEEEZES azz..............
♥Snulder Skrevet 27. august 2008 #19 Skrevet 27. august 2008 Hælledussen.... så flisespikkete du er blitt a.... Det er jo samme veien da... bare at jeg ikke rakk å lese hele skiltet....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. august 2008 #21 Skrevet 27. august 2008 Ja så jugde jeg litt da, men det er fordet at jeg har hørt at man skal være litt forsiktig med å legge ut for mye personalia på nett. For det sitter sånne å åvervåker. Men så tenkte jeg at om jeg brukte bakken i stedenfor svingen så var det ingen som tok den. Men det gjorde du da..
♥Snulder Skrevet 27. august 2008 #22 Skrevet 27. august 2008 Jepp! I tillegg til å ha tatt skikkelig innersvingen på deg... så har vi kuppa tråden til Reveenka i god gammeldags stil;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. august 2008 #23 Skrevet 27. august 2008 Fy dere altså! Eller skal jeg heller si fy til meg selv og dask på lanken? Jeg er bare en smule forvirret jeg................
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. august 2008 #24 Skrevet 27. august 2008 Jepp, men vi har ikke savnet henne noe mindre fordet???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. august 2008 #25 Skrevet 27. august 2008 Snakker du om ditt alter ego eller Reveenka? For jeg savner både henne og henne jeg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå