cherry coke Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Og kan fortelle meg om det er like fantastisk som det høres ut som?
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Hørtes spennende ut... Nysgjerrig på hva det er jeg da..
cherry coke Skrevet 27. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2008 Det er rett og slett spurting i 20 sekunder, hvile i 10 sekunder, spurte i 20 sek osv. Skal holde på slik i 4 minutter. Lett jogging i 4 minutter før og 4 minutter etter "gerilja treningen". Det sies at denne treningen er ekstremt effektiv på fettforbrenning og at magefettet spesielt vil merke denne hardtreningen.
cherry coke Skrevet 27. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2008 Eller hardtrening var kanskje å ta litt i. Man skal ikke gi full gass i begynnelsen, men kanskje 80%. Og øke etterhvert som man merker t formen tillater det. Har kjempelyst å prøve det, men har ikke egnet bane her i nærheten. Man kan visst gjøre det på ergometersykkel også, men det er ikke fullt så effektivt.
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Uff, da.... Hehe, er ikke noe for meg.. trenger mer noe for musklene jeg... Skal begynne med boksing...
Ksenia & Anjem Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Hun instrukeren min på elixia hadde prøvd det, men hun orket ikke merenn ett par agnger..sa det var helt jæævlig..hehe
MissAntrop Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Boksing er fantastisk! Kan virkelig anbefale det!
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 Ja det er bra... Etterlyste noen her forrige uke som hadde prøvd det men ingen svar.. hehe.. Har du drivi med boksing eller magicka?
MissAntrop Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 Ja, jeg har drevet med boksing. Var mer som støttetrening til annen kampsport, men du verden så fantastisk det var. Nå går jeg og planlegger innkjøp av boksesekk her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå