lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Jeg har aldri vært i syden, er egentlig ikke noe savn heller, man kan kanskje ikke savne noe man ikke vet om. Vi her nord har vel egentlig syden nok når vi er på øst og sør landet.
blond Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Jeg har heller aldri vært i såkalt "syden". Ikke frister det særlig heller.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Har aldri vært i syden og savner det ikke ut fra hva jeg hører hv andre forteller om det.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Har aldri vært, og er heller ikke frista av det...
ana baroma Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Jeg har vært en del ganger, de siste par årene har vi investert i et eget feriested der:) Tyrkia er landet vi trives best i, og det er ok å reise dit med ungene. De koser seg, vi vet at de har ok senger, naboer og at vi kan lage maten selv, om vi vil det. Vi gleder oss til hver eneste gang vi kan reise ned, og det er ikke partystedene eller stranda som er viktigst for oss. Vi bader litt i bassenget, drar ut og ser oss omkring, handler hos den lokale kjøpmannen, slapper av - og har tid til å være sammen. Jeg lengter ikke etter stresset rundt basarene eller innkasterne på utesteder. Vi tar en øl på ettermiddagen når vi er ute og går. Kanskje treffer vi kjente som vi slår av en prat med, eller vi spiser middag ute en tidlig kveld. Så for oss er dette noe vi stortrives med:) Og syden er ikke syden nødvendigvis - det er opplevelsen av landet, folket og kulturen. Dersom man gidder å åpne litt opp, så kan man få en flott følelse av å reise og se det ukjente:)
Regnbuens barn™ . Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Jeg har bare vært i Syden 3 ganger, og det holder for min del. Derimot elsker jeg Amerika, Asia, Stillehavsøyer og andre eksotiske reisemål uten fulle nordmenn i alle pubene.. Vi skal reise til Kina og Japan i jula, gleder oss, skal besøke familie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå