Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Rir 2 ganger i uken fast og noen ganger i helgene (ikke hver helg).Før hadde jeg egen hest og red 2 hester daglig- også den tiden jeg møtte han. Saken er...da vi møttes var det tilsynelatende greit at jeg holdt på så mye med hest som jeg gjorde. Nå misliker han det.-Beskylder "hestejenter" for å være egoistiske og kun tenke på seg selv. Skal sies at jeg oppfyller alle mine andre "plikter" (full jobb, husarbeid- jeg gjør alt etc) samt at jeg ikke har egen hest lengre og kun rir et par ganger i uken og lar det ALDRI gå ut over planer vi har. Men han synes det går ut over planer/ting han har lyst at vi skal gjøre, fordi han/vi må planlegge ting utenom disse tidene (det er 1 time to ganger i uken). Og når jeg drar for å ri, føler han at han sitter hjemme og venter på meg "som en annen tulling". Spør dere der ute, om dere har trening/fritidsinteresser "i fred"og om hvor frie dere føler dere til å dyrke egne interesser..
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Synes han høres ganske egoistisk ut. Har ikke han sine ting han gjør? Det må jo være rom i et forhold til å gjøre sine greier. Om du rir, løper, sykler eller svømmer eller går på syklubb burde jo ikke å ha noe med saken å gjøre. Gi han beskjed om å skaffe seg en hobby, hvis han ikke har det.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 STAKKAR MANNEN,kedde må han ha noen som holder han i hånden 24-7??Det er sunt å gjøre noe hver for seg,og planer kan legges utenom de tidene!!!!!Mannfolk er nett som unger til tider!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå