nr 2 i mars:) Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Noen som har vært på legekontroll i uke 10 og hørt hjertelyden? skal det på fredag og er litt spent..
nr 2 i mars:) Skrevet 27. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. august 2008 Nytt nick nå ja!lenge siden jeg har skrevet her ser jeg:)
Fjerdemann på vei Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Jeg hørte hjertelyd i uke 10 med nr to. Men legen sa at de vanligvis aldri prøvde å finne hjertelyden så tidlig, for den var så vanskelig å finne, og da ble bare mødrene nervøse. Men min livmor var kommet så høyt opp, at hun gjorde det likvel. Men hun sa flere ganger at dersom hun ikke fant den, måtte jeg ikke bli nervøs. Men hun fant den med en gang:) Jeg gleder meg til jeg kan høre hjertelyden første gang... *sukk* En stund til det, for meg, som bare er 4+3...
nr 2 i mars:) Skrevet 27. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2008 jeg får bare vente i spenning da:) har bestilt tidlig ul i uke 12 så får ihvertfall svar da:) ja,og frem til uke 12 syns jeg det går sååå tregt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå