Mage Mi Sa Jo Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 minsten løp mot trappa vi har i hagen og jeg var redd han skulle falle. så jeg skulle forte meg å ta han før han rakk frem, med detresultat at jeg sklei på noe vått som var på toppen av murtrappa. landet skikkelig på hofte, underarm og en hånd. jeg har stivne og har vont i meste parten av kroppen. jeg er i 9 sv uke. og jajeg tenkerpå om dette kan ha gjort noe går liksom åventer på blødning. selv om det ikke er noe enda.men jeg falt så kraftig å hardt, har ikke falt slik på flere år. vet at det ikke hjelper å tenke sånn på det men klarer jo ikke å la være. falt jo trossalt fra omtrent ett trinn ned og på betong. noen her som harfalt så tidlig i svslik skikkelig falt og det har gått bra????
mini nr to på vei Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Hei!! Da jeg gikk gravid med lillegutt som nå er 3 år, falt jeg skikkelig på snowboard TO ganger!! Husker at jeg følte meg helt rar etterpå...men visste ikke at jeg var gravid..fant ut noen dager etter at jeg var ca 7 uker på vei! Tenkte med en gang på de 2 fallene, og forstod litt mer av hvorfor jeg hadde følt meg så rar etterpå...MEN: Alt fint med lillegutt!! Fosteret ligger veldig beskyttet, så tror du kan slappe av!!
mini nr to på vei Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Får håpe du blir kvitt smertene snart!! Hørtes ikke særlig godt ut!!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 27. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2008 tusen takk for beroliggende svar. er jo stiuv og støl og gul å blå på den enesiden av kroppen og homper rund her. men det er helt ok så lenge jeg ikke mister denne spiren min:)
babyfrøken *mamma* Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Det skal utrolig mye til før noe "utenfra" skal klare å skade fosteret så tidlig, de ligger VELDIG godt beskyttet lenge enda (",)
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 jeg falt i trappa for noen uker siden var da uke 28. hadde minsten i armene da jeg falt. gikk helt fint. snakka med jm og ho sa det skal VELDI mye til for at noe skal gå galt av et fall. da er det mer med direkte fall på magen el rett på rompen. lykke til:)
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 jeg datt ned ei kjempe bratt gammel loftstrapp.smal og grusom. var så redd der at og gikk opp for å se etter noe,så gikk lyset av og på av seg selv.livredd jeg og fikk fart for meg og sklei fra andre trinn og helt ned.var rød og blå og vondt for å sitte og gå.var litt lenger enn deg og hun er frisk og fin ja:) dette svangerskapet datt jeg også.var i uke 7 eller 8.løp over stuegolvet og det var glatt og vondt.men babyen er frisk i magen min den nå ja:)ringte jordmor den første gangen og greide ikke å slå meg til ro for det om jeg ikke blødde,men fikk time på sykehuset samme dag.gjør det samme visdu er redd uansett.var skikkeliggåen alle plassene når jeg datt også.veldig på venstresia som fikk vest smell og rygg.lykke til
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 de har det jo trygt og godt i magen og tåler en god smell.har jo mye fostervann rundt seg som beskytter godt! er vel verre helt på slutten det kansje
Gjest Skrevet 28. august 2008 #10 Skrevet 28. august 2008 veninna mi datt av hesten i fart i 7 eller 8 mnd. halve magen var knall blå for hun landet visst mest på magen, men det gikk helt fint med ungen. (han er forresten 16 år nå). det verste var at hun kjørte sulky, men så slet ei reim seg foran på hesten slik at hun ikke fikk stoppet den, dermed så begynte hun å klatre fram mot hesten for å prøve å stoppe den eller nå tak i reima som slet seg. så hun datt vel egentlig av sulkyen.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 28. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. august 2008 tusen takk for mange beroligende svar. jeg skal på tidlig ul over helgen og syntes ikke det er noe vits å mase til meg en ul før det. har ikke så vondt i dag men nå er det bare hofta og skulderen som ikke helt er med. blåmerker bledet ikke men det følesslik om jeg stryker over hofta og låret men ikke et merke å se. så får jeg sørge for at jeg stoker beina riktig når jeg går/ løper ogser at jeg ikke tråkker på fuktig glatte partier så jeg kan unngå slike bekymringer videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå