bnte Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Begynte å få vondt i føttene/anklene for ca. 4 dager siden, og det har bare blitt værre. De har hovnet opp på forskjellige plasser, og jeg får nesten ikke til å gå pga. av smerter. Var hos legen i går og ble umiddelbart sendt til sykehuset med mistanke om blodpropp. Men det var det heldigvis ikke. Både medisinsk personell og ortopeder så på føttene i løpet av dagen, men ingen kom fram til noe. Etter det ringte de til et større sykehus med bredere viten om gravide, og de kunne fortelle at det var noe som kunne oppstå under graviditet. Skal ta nye prøver om et par dager, og forhåpentligvis blir jeg sendt til avdelingen på det andre sykehuset. Noen flere som har opplevd dette?? Er forresten i uke 30 nå..
Gjest Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 ja jeg har d sånn..eller ikke så gale at jeg har problemer meg å gå ..men de er vonde,å d er vondt å ta på anklene..har og fått en slags"pølse" der med anklene..jeg tenker bare at d er vann i kroppen så gjør d,å at d presser på..å gjør d vondt.. er 40 uker nå å har hatt dette i noen uker..håper jo at d går over etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå